اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هفت استان کشور

نمایشگاه فرش ماشینی و موکت در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: چهارمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت، کفپوش و دیوارپوش و همچنین مصنوعات مرتبط در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه فرش ماشینی و موکت در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار شد مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل در سخنانی اظهار داشت: در این نمایشگاه تولیدکنندگان محصولات یاد شده آخرین دستاوردهای خود را با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها عرضه کرده‌اند تا بهره‌برداران و مصرف کنندگان بتوانند با مزایای آن آشنا شوند.

مهدی خدمتی با یادآوری اینکه در این نمایشگاه هفت استان کشور حاضر شده‌اند خاطرنشان کرد: تولیدکنندگانی از استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، فارس، اصفهان، یزد، خراسان رضوی و اردبیل جدیدترین محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند تا در سال تولید ملی بتوانند توانمندی تولیدات داخلی را به نمایش گذاشته و به مشتریان عرضه کنند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه محصولات در 50 غرفه و با تخفیف 20 درصد عرضه شده و اهالی استان و علاقمندان می‌توانند تا 23 خردادماه از ساعت 16 تا 22 از این نمایشگاه دیدن کنند.

این مسئول یکی از محوریت برگزاری نمایشگاه‌های امسال را در اردبیل گرایش عمده به دعوت از تولیدکنندگان داخلی اعلام کرد و بیان داشت: در این زمینه برخی مشکلات و تنگناها را به جان خریده‌ایم و سعی داریم از هر نقطه کشور در نمایشگاه اردبیل محصول داخلی و تولید باکیفیت عرضه کنیم.

خدمتی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: با برگزاری بیش از 35 نمایشگاه در طول سال سعی می‌شود مردم استان از هر قشر و طبقه‌ای با تولیدات داخلی آشنا شده و روز به روز روند گرایش به مصرف تولیدات داخلی نیز افزون‌تر شود.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه‌های پیش رو نیز که در سه ماه تابستان با تنوع و گستردگی خاص تدارک دیده شده است سعی می‌شود با اولی دانستن تولیدکنندگان داخلی فراخوان و دعوت به حضور در نمایشگاه انجام شود تا در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بتوانیم در این جهاد مقدس نقش خود را به درستی ایفا کنیم.

مدیر عامل نمایشگاه‌‌های بین‌المللی اردبیل گرایش مردم را به خرید از محصولات متنوع عرضه شده در نمایشگاه‌ها یادآور شد و خاطرنشان کرد: هرچند اساس نمایشگاه معرفی و عرضه محصول برای سنجش کیفی و کمی است اما به دلیل رغبت مردم به خرید غرفه‌ها نیز تدارک دیده شده است تا مطابق با خواست مراجعه‌کنندگان امر خرید و فروش نیز اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول