اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تایباد در مجلس:

هیچ پیش‌شرطی را در مذاکرات با 1+5 نمی‌پذیریم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تایباد و تربت‌جام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غرب باید فناوری هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را به ‌رسمیت بشناسد، گفت: هیچ پیش‌شرطی را در مذاکرات با 1+5 نمی‌پذیریم.

هیچ پیش‌شرطی را در مذاکرات با 1+5 نمی‌پذیریم

غلامرضا اسداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: آنچه در مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 دارای اولویت است، تامین منافع ملی جمهوری اسلامی ایران است و در این راه به هیچ وجه از اصول خود دست برنمی‌داریم.

نماینده مردم تایباد و تربت‌جام یادآور شد: غرب باید فناوری هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را به ‌رسمیت بشناسد، زیرا ایران هیچ پیش‌شرطی را در مذاکرات آتی هسته‌ای خود با 1+5 نمی‌پذیرد و بر حقوق قانونی خود هم‌چنان تاکید می‌کند.

وی ادامه داد: مواضع و مخالفت غربی‌ها با ایران هسته‌ای یک بحث کاملاً سیاسی است و در این زمینه با بی‌عدالتی و جانبداری خاصی عمل می‌کنند، زیرا برخی از کشورهای دنیا مانند اسرائیل دارای زرادخانه‌های عظیم هسته‌ای هستند و سیاستمداران غربی در مقابل آنها سکوت کرده‌اند و در مقابل با پیشرفت هسته‌ای برخی کشورها مخالفت می‌کنند.

نماینده مردم تایباد و تربت‌جام در بهارستان نهم خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نقطه پیشرفت کنونی، هزینه‌های زیادی را متحمل شده‌ایم و تحریم‌ها و فشارهای زیادی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم و باید همین راه را با صلابت و اقتدار ادامه بدهیم.

اسداللهی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران و ملت ما، در زمانی که در ابتدای انقلاب بودیم و به ‌لحاظ امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افرازی دارای موقعیت کنونی نبودیم، در مقابل تهاجم همه‌جانبه دشمن ایستادگی کردند و با سربلندی نیز از این آزمون بیرون آمدند.

وی با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه مجلس نهم شورای اسلامی افزود: در حقیقت در این انتخابات، اصولگرایان به‌ عنوان اکثریت مجلس نهم، یک رقابت درون‌گروهی را برگزار کردند و پیروز اصلی میدان نیز در نهایت اصولگرایان بودند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول