اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس موسسه حجامت خراسان‌رضوی:

آیین‌نامه اجرایی طب سنتی اسلامی به تایید وزارت بهداشت رسید

خبرگزاری فارس: رئیس موسسه تحقیقات حجامت خراسان‌رضوی گفت: آیین‌نامه طب اسلامی به تایید وزارت بهداشت رسید تا دیگر از این طب سودجویی نشود.

آیین‌نامه اجرایی طب سنتی اسلامی به تایید وزارت بهداشت رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمد کریمی صبح امروز در کارگروه طب سنتی خراسان‌رضوی اظهار کرد: چشم‌انداز 5 ساله طب سنتی در ماه جاری اعلام می‌شود و دوره‌های مبانی طب اسلامی با حضور 300 نفر برگزار می‌شود.

رئیس موسسات تحقیقات حجامت خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: طب سنتی در کشور ما به خصوص در خراسان پذیرفته شده و باید در این زمینه کار فرهنگی تبلیغی برای آشنایی مردم با این طب انجام گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس درصدد هستیم که برای داروهای گیاهی مجوز بگیریم تا در نسخه پزشکان وارد شود و این در اولویت کار انجمن طب سنتی قرار دارد.

در ادامه جواد آرین‌منش عضو شورای فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به زیر پوشش نبودن بیمه درمانی به‌ عنوان یکی از ضعف‌های این طب، خاطرنشان کرد: این امر سبب تحمیل هزینه به بیماران می‌شود و گروه رفاه این کارگروه باید به دنبال آیین‌نامه و توافق با اداره‌کل بیمه باشند.

عضو شورای فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: این امر با تلاش مسئولان ذی‌ربط در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود تا پزشکان را به سمت تجویز داروهای سنتی سوق دهیم تا سطح سلامت مردم را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول