اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط داروسازی ثامن در کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی

داروی جانشینی پلاسمای خون ارائه شد

خبرگزاری فارس: داروسازی ثامن در حاشیه پنجمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی داروی ویتاحس که قابلیت جانشینی پلاسمای خون را دارد را ارائه کرد.

داروی جانشینی پلاسمای خون ارائه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجید نجارزاده مدیر کنترل تولید شرکت داروسازی ثامن عصر امروز در حاشیه پنجمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی با اشاره به داروی ویتاحس، اظهار داشت: این دارو که قابلیت جانشینی پلاسمای خون را دارد از داروهایی است که برای افرادی که در اثر بیماری‌های خاص از قبیل سوختی، خونریزی و... مقدار زیادی از آب بدن خود را از دست داده‌اند، استفاده می‌شود.

وی افزود: در سال جاری این داروسازی به تولید محصولات بیشتر با کیفیت بهتر توجه زیادی کرده است و با تمام توان خود و با قوای بیشتری در این کنگره حضور پیدا کرده و به ارائه محصولات متنوع پرداخته است.

مدیر کنترل تولید داروسازی ثامن در ادامه با اشاره به حضور کارشناسان داروساز از کشورهای مختلف جهان در کنگره‌های بین‌المللی بیمارستان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور این کارشناسان همواره در کنگره‌های بین‌المللی بیمارستان رضوی حضور پیدا می‌کنند در همین راستا کارشناسان داروسازی ثامن نیز با استقرار در غرفه جانبی این کنگره به ارائه اطلاعات داروهای ساخت داروسازی ثامن می‌پردازند چرا که ساخت برخی از محصولات دارویی در انحصار شرکت داروسازی ثامن است.

وی تأکید کرد: شرکت داروسازی شرکت ثامن «فرمول رشد» که از محصولات بیوتکنولوژی محسوب می‌شوند را به بازار داروهای ایرانی ارائه داده که در نتیجه آن در آینده نزدیک به تولید تعدادی از محصولات آنکولوژی پرداخته و به مرتفع‌ ساختن نیاز کشور در زمینه این داروها می‌پردازیم تا به واردات داروهایی از این قبیل نیاز نداشته باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول