اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران:

رفع معارضات برای جابه‌جایی زندان گچساران به تأخیر افتاده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران گفت: زمین در نظر گرفته شده برای احداث زندان جدید گچساران دارای معارض بوده و رفع این معارض به تأخیر افتاده است.

رفع معارضات برای جابه‌جایی زندان گچساران به تأخیر افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید مرتضی سجادپور ظهر امروز در جلسه ستاد فرعی مبارزه با مواد مخدر در گچساران اظهار کرد: رویکرد مبارزه با مواد مخدر در سطح جامعه یک رویکرد اجتماعی و فرهنگی بوده و تلاش بیشتر دستگاه‌‌های متولی و همه اقشار مردم در این زمینه ضرورت دارد.

* نظارت، کنترل و مبارزه جدی‌تر در محله‌های آلوده به مواد مخدر گچساران

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران بیان داشت: در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در گچساران اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

سجادپور با اشاره به فعالیت‌های ارزنده نیروی انتظامی گچساران در راستای کاهش حمل و توزیع مواد مخدر در این شهرستان یادآور شد: نیروی انتظامی برای پاکسازی هرچه بیشتر محله‌های آلوده به مواد مخدر با هماهنگی و با دستور مقامات قضایی اقدامات لازم را به عمل آورد.

وی گفت: برخی فضاها و مکان‌های بلااستفاده‌ای که معتادان در آنجا اقدام به مصرف مواد مخدر می‌کنند باید به مکان‌های ورزشی و یا فرهنگی تبدیل شود.

سجادپور افزود: در این راستا شهرداری دوگنبدان اعلام آمادگی کرده است و اداره ورزش و جوانان نیز نسبت به ایجاد فضاهای ورزشی در این مناطق اقدام کند.

* تلاش برای جا‌به‌جایی زندان گچساران ضرورت دارد

معاون فرماندار گچساران با اشاره به اهمیت امر آموزش برای معتادان پس از ترک اعتیاد، از بهزیستی خواست برنامه‌های ترویجی و تشویقی در کمپ‌های اقامتی و مراکز درمانی و دعوت از معتادان ترک اعتیاد برای یادگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای داشته باشد.

سجادپور با قدردانی از سپاه پاسداران، فنی و حرفه‌ای و آموزش و پرورش گچساران در راستای اقدامات پیشگیرانه در گرایش به مصرف مواد مخدر، برنامه‌های پیشگیرانه بعد از ترک اعتیاد را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد.

وی با اشاره به قرار گرفتن زندان گچساران در مرکز شهر و پیامدهای ناشی از آن، تسریع در انجام اقدامات لازم برای رفع معارض زمین مورد نظر برای احداث زندان جدید و جابه‌جایی زندان به مکانی در خارج از مرکز شهر را خواستار شد.

سجادپور از بهزیستی خواست تا با همکاری دیگر نهادهای مرتبط، برنامه‌ریزی لازم را برای برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر داشته باشد.

وی برگزاری همایش تجلیل از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر گچساران را از مهم‌ترین برنامه‌های پنجم خرداد روز مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول