اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کنگره بین المللی پیوست فرهنگی خبر داد

ثبت‌نام 500 نفر برای شرکت در کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی

خبرگزاری فارس: دبیر کنگره بین المللی پیوست فرهنگی گفت: تاکنون بیش از 500 نفر برای شرکت در کنگره ثبت نام و 100نفر نیز چکیده و اصل مقاله خود را از طریق سایت به دبیرخانه ارسال کرده‌اند.

ثبت‌نام 500 نفر برای شرکت در کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد نصیری عصر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی در بوشهر اظهار داشت: با توجه درخواست‌های مکرر مراکز علمی و دانشگاهی و به منظور بهرمندی بیشتر از توانمندی استادان ملی و بین‌المللی فرصت ارسال چکیده مقاله این کنگره تا پایان فروردین 1391 تمدید شد.

وی افزود: دبیرخانه کنگره بین‌المللی پیوست فرهنگی با همکاری بیش از 30 دانشگاه مطرح کشور و سایر نهادهای ملی و بین المللی درآبان ماه امسال فراخوان مقاله در سطح ملی و فراملی داد و استقبال مراکز علمی و دانشگاهی از این فراخوان بسیار گسترده است.

وی اضافه کرد: با راه اندازی سایت کنگره بسیاری از دانشگاه‌های معتبر ملی اقدام به لینک گذاری سایت در پورتال خود کردند که در یک زمان سه ماهه بیش از22 هزار علاقمند و پژوهشگر از این سایت بازدید داشتند.

نصیری افزود: تاکنون بیش از 500 نفر برای شرکت در کنگره ثبت نام و 100نفر نیز چکیده و اصل مقاله خود را از طریق سایت به دبیرخانه ارسال کرده‌اند.

دبیر کنگره بین المللی پیوست فرهنگی ادامه داد: به دلیل استقبال گسترده و تماس های مکرر با دبیرخانه کنگره، فرصت ارسال چکیده مقاله تا آخر فروردین سال 1391 تمدید شد، تا زمینه بروز و ظهور توانمندی‌های فرهنگ پژوهان و محققان برای برگزاری مطلوب کنگره فراهم شود.

نصیری یادآور شد: کنگره بین المللی پیوست نگاری فرهنگی به منظور ارزیابی پیامدهای فرهنگی طرح‌ها، سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای برای تبیین بند یک سیاست‌های کلی برنامه پنجم توسعه از طرف مقام معظم رهبری و ماده 2 قانون برنامه پنجم توسعه، که طرح‌های مهم کشور را موظف به تدوین پیوست فرهنگی کرده است، برگزار می‌شود.

وی گفت: هزاران ساعت کار کارشناسی با همکاری 120 استاد هیئت علمی در کمیته علمی، هماهنگ سازی 30 دانشگاه معتبر کشور و سازمان‌های ملی و فراملی، برگزاری سه کنفرانس استانی و 15 نشست تخصصی در شش دانشگاه استان بوشهر، استخراج مشخصات 200 دانشگاه و دانشکده‌های معتبر بین المللی، ایمیل 10 هزار استاد داخلی و پنج هزار استاد دانشگاه‌های خارجی، استخراج مشخصات 50  مرکز بین المللی مرتبط با ارزیابی پیامد فرهنگی – اجتماعی در دنیا از اقدامات انجام شده در این زمینه بوده است.

وی یادآور شد: کنگره بین المللی پیوست نگاری فرهنگی در آذرماه 1391برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول