اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی خبر داد

آمادگی همکاری 40 دانشگاه با دبیرخانه پیوست‌نگاری فرهنگی

خبرگزاری فارس: دبیر کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی گفت: تاکنون 40 مرکز دانشگاهی فعال کشور در حوزه پیوست‌نگاری فرهنگی حمایت و همکاری‎های علمی خود را با دبیرخانه این کنگره اعلام کرده‏اند.

آمادگی همکاری 40 دانشگاه با دبیرخانه پیوست‌نگاری فرهنگی

حجت‌الاسلام محمد نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: همچنین بیش از 200 شخصیت برجسته علمی دانشگاهی و حوزوی از سراسر کشور به‌منظور همکاری در کمیته علمی کنگره اعلام آمادگی کرده‎اند.

وی تصریح کرد: تاکنون حدود 500 مقاله و چکیده مقاله از داخل و خارج کشور به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.

نصیری از انجام بیش از 4 هزار ساعت نفر کار علمی و کارشناسی در راستای تدوین محورهای کنگره بین‌‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی خبر داد.

دبیر کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی یادآور شد: همچنین تاکنون بیش از 50 هزار نفر از سایت کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی استان بوشهر بازدید کرده‎اند.

وی اضافه کرد: دبیرخانه کنگره بین‎المللی پیوست‌نگاری فرهنگی پس از تصویب در شورای فرهنگی عمومی استان در اوایل سال 89 آغاز به کار کرد.

دبیر همایش ملی و کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی با ارایه گزارشی از روند برگزاری همایش ملی پیوست‌نگاری فرهنگی در بوشهر گفت: جریان‏سازی گفتمان فرهنگ ولایت در مجامع علمی و مراکز تخصصی و دانشگاهی، تولید علم و جنبش نرم‏افزاری بر اساس گفتمان امام (ره) و ولایت در دانشگاه‎ها و مجامع علمی و معرفی استان بوشهر به‌عنوان مرجعیت علمی دانش پیوست‌نگاری فرهنگی از جمله اهداف برگزاری همایش ملی پیوست‌نگاری فرهنگی و نیز کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی به شمار می‎رود.

نصیری تصریح کرد: استان بوشهر همچنان که در عرصه صنعت و اقتصاد به‌عنوان پایتخت انرژی ایران شناخته شده است باید در حوزه پیوست‌نگاری فرهنگی پروژه‎های صنعتی و اقتصادی نیز پیشرو و پیشگام باشد.

وی ادامه داد: دو کارگاه علمی و آموزشی و سه همایش شامل دو همایش استانی و یک همایش ملی در حوزه پیوست‌نگاری فرهنگی با شرکت بیش از هزار نفر از علاقمندان در حوزه پیوست فرهنگی برگزار شده که شرکت‌کنندگان با نگاه علمی و آموزشی، چیستی و چرایی پیوست فرهنگی آشنا شده‎اند.

دبیر کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی گفت: در همایش ملی پیوست‌نگاری فرهنگی حدود 600 نفر از اساتید و فرهنگیان مشارکت فعال داشتند.

وی اضافه کرد: این همایش در چهار کارگروه تخصصی بهداشت و سلامت، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت شهری و شهرسازی و نفت و گاز و پتروشیمی برگزار شد که در هر کارگروه به طور متوسط 100 نفر شرکت‌کننده حضور فعال داشته‌اند.

کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی پاییز سال جاری در استان بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول