اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر کشور:

پیوست فرهنگی در کنار تمام پروژه‌های نفتی لازم است

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی وزیر کشور گفت: پیوست فرهنگی در کنار تمام پروژه‌های نفتی لازم است.

پیوست فرهنگی در کنار تمام پروژه‌های نفتی لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علیرضا افشار در بازدید از پارس جنوبی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی هم‌اکنون در مسیر رشد و توسعه در حرکت است و در سال تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی شاهد پیشرفت بیشتر و بهتری خواهیم بود.

وی به توانمندی بالای ایران در حوزه نفت و گاز اشاره کرد و افزود: نفت و گاز یکی از نمادهای خودباوری و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی و نشان‌دهنده توانمندی بالای این نظام است.

معاون اجتماعی وزیر کشور خاطر نشان کرد: کارهای بزرگی در پارس جنوبی صورت گرفته و باید پیشرفت‌های صورت گرفته به درستی به مردم معرفی شود.

افشار تصریح کرد: در چهار سال اخیر پیشرفت محسوسی در پارس جنوبی مشاهده می‌شود و چشم‌انداز بسیار خوبی نیز برای این منطقه ترسیم شده است.

وی با بیان اینکه پیوست فرهنگی در کنار تمام پروژه‌های نفتی لازم است گفت: با توسعه‌ای که صورت گرفته باید هم در بخش نرم‌افزاری و هم در بخش زیرساخت‌های فرهنگی تلاش و فعالیت گسترده‌تری صورت گیرد.

معاون وزیر کشور یادآور شد: مجموعه اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور آمادگی کامل برای حل مشکلات اجتماعی در پارس جنوبی دارد و به زودی نشست کارشناسی با حضور کارشناسان وزارت کشور و استانداری بوشهر و مدیران پارس جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول