اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جامعه ورزش شهرستان چالوس:

سالن چندمنظوره ورزشی در چالوس احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جامعه ورزش شهرستان چالوس از احداث سالن چندمنظوره ورزشی با همکاری وزارت‌کار و رفاه اجتماعی و شورای شهر خبر داد.

سالن چندمنظوره ورزشی در چالوس احداث می‌شود

سید بهرام موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: با اهدای زمینی از سوی شورای شهر چالوس و با همکاری وزارت‌کار و رفاه اجتماعی به‌زودی کلنگ سالن چند منظوره ورزشی در چالوس بر زمین زده می‌شود.

وی اظهار داشت: در این راستا جلسه‌ای با حضور نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی و وزیر کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

موسوی ادامه داد: قطعا با افتتاح و بهره‌برداری این مجموعه ورزشی ساماندهی خوبی در رشته‌های ورزشی شهرستان چالوس صورت می‌گیرد.

*ورزش چالوس توانمند است

مدیرعامل جامعه ورزش شهرستان چالوس بیان داشت: شهرستان چالوس در رشته‌های مختلف ورزشی از استعداد و توانمندی خوبی برخوردار است که با برنامه‌ریزی اصولی می‌تواند به جایگاه بهتری در تمام رشته‌ها در سطح استان و کشور دست پیدا کند.

موسوی بیان داشت: این تشکل از محل درآمدهای پایدار و خیرین ورزشی سالانه کمک‌های شایانی را به هیئت‌ها انجام می‌دهد تا برنامه‌ریزی مناسبی برای رشته ورزشی خود داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تقویم ورزشی سال جدید هیئت‌های ورزشی شهرستان چالوس برای برنامه‌ریزی مدون برای حمایت‌ها و  برگزاری مسابقات و حضور در لیگ‌های مختلف دریافت شد.

موسوی در پایان گفت: در سایه اتحاد و همدلی بین ورزشکاران و مسئولان مربوطه قطعا شاهد رشد و ارتقای ورزش شهرستان در سطوح مختلف خواهیم بود.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول