اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزانه 40 کیلومتر پیاده‌روی به عشق امام رضا(ع)

2 ورزشکار اردبیلی با پای پیاده اردبیل تا مشهد را طی می‌کنند

خبرگزاری فارس: دو ورزشکار میانسال اردبیلی مسیر اردبیل تا مشهد مقدس را به عشق زیارت هشتمین امام شیعیان پیاده طی می‌کنند.

2 ورزشکار اردبیلی با پای پیاده اردبیل تا مشهد را طی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم بدرقه این ورزشکاران که صبح امروز با حضور مدیرعامل سازمان فرهنگی- ورزشی شهرداری اردبیل و جمعی از مسئولان برگزار شد یونس واحدی و حسنقلی مرکزی سفر خود را با عشق به امام رضا (ع) از شهر اردبیل آغاز کردند و قرار است به عشق این امام همام این دو ورزشکار روزانه 40 کیلومتر پیاده‌روی کرده و با گذر از 48 شهر کشور به حرم مطهر امام رضا(ع) برسند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی- ورزشی شهرداری اردبیل هدف از این حرکت فرهنگی و معنوی را نشان دادن عشق و دلدادگی مردم به ویژه ورزشکاران به ساحت مقدس و ربوبی ائمه اطهار اعلام کرد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم میرعباس‌زاده اظهار داشت: ورزشکاران با شعار ورزش دشمن اعتیاد این حرکت خود را آغاز کردند تا به همه ثابت کنند که گرایش به ورزش می‌تواند سلامت انسان‌ها را به شایستگی تضمین کند.

رئیس هیئت ورزش ناشنوایان اردبیل اظهار داشت: این هیئت با توجه به موفقیت‌هایی که در یک سال گذشته کسب کرده است برای دومین بار در جایگاه دوم کشور قرار گرفت.

پرویز خدنگی خاطرنشان کرد: در هفتمین دوره بازی‌های آسیایی کره جنوبی که اخیرا در این کشور برگزار شد ورزشکاران ناشنوای استان اردبیل به تعداد 5 نفر حاضر بودند که در رشته دو و میدانی حسین صداقت، فوتسال محمد جهانگیری، تنیس روی میز محمد علیزاده و دوچرخه‌سواری علی کامیار و بهنام رضایی توانستند موفقیت‌های ماندگاری را برای استان رقم بزنند.

وی افزود: این ورزشکاران با کسب پنج مدال طلا در مسابقات کره جنوبی افتخارآفرین شدند به طوری که حسین صداقت در رشته دو و میدانی برای اولین بار توانست چهار مدال طلا را به تنهایی تصاحب کند.

این مسئول بیان داشت: محمد جهانگیری نیز دیگر ورزشکار ناشنوای استان در قهرمانی تیم فوتسال ناشنوایان کشور نقش تاثیرگذاری داشت به طوری که در کنار سایر ورزشکاران توانست جایگاه استان را ارتقا دهد.

خدنگی گفت: پیش از این ورزشکاران ناشنوای استان در مسابقات جهانی سوئد نیز توانسته بودند جایگاه اول را به دست آورند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول