اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

محوریت سلامت جوانان در گرو ورزش است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: محوریت سلامت نسل جوان و نوجوان ما در گرو توجه به ورزش و انجام فعالیت‌های روزانه است.

محوریت سلامت جوانان در گرو ورزش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج در نشست آموزشی، توجیهی کارشناسان امور جوانان استان اردبیل اظهار داشت: ما باید با نگاهی واقع‌بینانه مشکلات و دغدغه جوانان را مورد توجه قرار داده و بدون اغراق و زیاده‌روی در رفع کمبودها و نیازهای اساسی همتی مضاعف داشته باشیم.

وی با بیان این‌که بخش‌های مختلف امور ورزشی جوانان استان به سرعت در حال ساماندهی و رفع دغدغه‌های اصلی است، تصریح کرد: برای رشد و تعالی جوانانمان بستر مهیا است به طوری که با بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و افزایش تعامل و همکاری با سمن‌ها می‌توانیم یک مدیریت و مهندسی فرهنگی را در حوزه جوانان شاهد باشیم.

پازاج به نزدیکی روز ملی جوان اشاره کرد و افزود: برای برگزاری و گرامیداشت این ایام در قالب جشنواره علی‌اکبر (ع) برنامه‌ریزی‌های خوبی در حال انجام است به طوری که تلاش می‌کنیم با محور قرار دادن خود جوانان این برنامه‌ها را با محوریت موضوع تحصیل، ورزش و ازدواج جوانان و همچنین موضوع مهم عفاف و حجاب تدارک دیده و برگزار کنیم.

این مسئول یکی از نیازهای اصلی جوانان را ایجاد فرصت اشتغال و توجه به سلامت روحی، روانی آنها برشمرد و خاطر نشان کرد: بسیاری از قهرمانی‌های ما در عرصه ورزشی، علمی و تکنولوژی‌های نوین در سایه همت و اراده جوانان به وجود می‌آید به طوری که ما با شناخت این ظرفیت در تلاش هستیم از این قابلیت‌ها بهره‌برداری شایسته‌ای را داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود مربیان سازنده ورزشی در استان اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت‌های ورزشی به ویژه در حوزه قهرمانی باید هدفمند و برنامه‌ریزی شده دنبال شود چرا که ورزش قهرمانی نیاز به حرکت درست و برنامه‌ریزی شده دارد تا نتایج مطلوبی به همراه داشته باشد.

به گزارش فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل سرانه فضاهای ورزشی استان را 64 صدم درصد اعلام کرد و بیان داشت:‌ با افتتاح پروژه‌های در دست اجرا این سرانه افزایش یافته و جوانان پرشور و نشاط ما می‌توانند در این حوزه فعالیتی مستمر داشته باشند.

پازاج به ساماندهی 70 هزار ورزشکار در استان به عنوان یک ظرفیت بی‌نظیر اشاره کرد و گفت: در استان اردبیل 46 هیئت ورزشی فعال است که اغلب این هیئت‌ها به همت جوانان و حضور آنها در صحنه پویا و با نشاط است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول