اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر خواستار شد

همکاری دستگاه‎ها برای اجرای طرح ملی سلامت فرآورده‎های آبزیان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برای اجرای طرح ملی تضمین کیفیت و سلامت فرآورده‎های آبزیان در این استان همکاری کنند.

همکاری دستگاه‎ها برای اجرای طرح ملی سلامت فرآورده‎های آبزیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مرتضی بحرانی صبح امروز در نشست توجیهی طرح ملی تضمین کیفیت و سلامت فرآورده‎های آبزیان در استان بوشهر اظهار داشت: طرح تضمین کیفیت و سلامت فرآورده‌های آبزیان یک طرح ملی است و در سراسر کشور اجرا می‎شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت اجرای این طرح، دستگاه‎های مربوطه همکاری و هماهنگی لازم در این زمینه داشته باشند.

بحرانی افزود: مخاطرات محل صید، مشخص کردن صیدگاه‎ها برای صید و نمونه‎برداری از جمله مسائل مطرح شده در این طرح به شمار می‎رود.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر یادآور شد: آلودگی‎های زیست محیطی در جنوب استان به لحاظ وجود چاه‎های نفت، گاز و بررسی و اندازه‎گیری آلاینده‎ها از جمله موارد مرتبط با طرح ملی تضمین کیفیت و سلامت فرآورده‎های آبزیان محسوب می‎شود.

وی ادامه داد: این طرح از نیازها و ضرورت‎های استان بوشهر است و مسئولان دستگاه‎های مرتبط زمینه لازم را برای اجرای این طرح فراهم کنند.

بحرانی بیان کرد: ما نیز تلاش می‎کنیم زمینه تسهیل و تسریع را در این زمینه فراهم کرده و همکاری‎های لازم را در این راستا داشته باشیم.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: امیدوارم با همکاری و حمایت مسئولان دستگاه‎های مرتبط یکی از استان‎های پیشرو در زمینه اجرای طرح ملی تضمین کیفیت و سلامت فرآورده‎های آبزیان در کشور باشد.

پس از برگزاری این جلسه بلافاصله نشستی با مسئولان شبکه دامپزشکی شهرستان‎ها در همین رابطه برگزار شد و در دستور کار قرار گرفت که در سطح شهرستان‎ها نیز کارگروهی در همین زمینه با مسئولان شیلات و اداره محیط زیست برگزار کنند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول