اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر:

کار در حوزه سلامت باید بدون نگاه به ارزش مادی باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر گفت: کار در حوزه سلامت و بهداشت جامعه باید دقیق‌، مستحکم‌ و بدون نگاه به ارزش مادی و یا مرز جغرافیایی صورت گیرد.

کار در حوزه سلامت باید بدون نگاه به ارزش مادی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، محمود سام‌نژاد عصر امروز در مراسم معرفی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نرماشیر اظهار داشت: مردم سالم موجب جامعه سالم و جامعه سالم زمینه‌ساز پیشرفت و تعالی کشور است.

وی خدمت در مناطق محروم را بسیار ارزشمند دانست و افزود: مسئولان محلی باید با سعی و تلاش در راستای پاک شدن گرد محرومیت از چهره شهرستان جدیدالتاسیس نرماشیر تلاش کنند.

فرماندار نرماشیر تصریح کرد: کار در حوزه سلامت و بهداشت جامعه باید  دقیق‌، مستحکم‌ و بدون نگاه به ارزش مادی و یا مرز جغرافیایی صورت گیرد.

سام‌نژاد بیان کرد: مردم شهرستان نرماشیر، مردمان سخت‌کوشی هستند که در گرمای سوزان کار و تلاش می‌کنند و در تمام صحنه‌ها حضوری فعال دارند و حق دارند که از نعمت سلامت و بهداشت به طور کامل برخوردار شوند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم فرزاد ناظم‌پور وزیری به عنوان نخستین رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نرماشیر معرفی شد.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول