اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی گرمی:

ترویج بی‌حجابی فتنه شکست خورده دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات و پرورش اداره تبلیغات اسلامی گرمی گفت: ترویج بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه فتنه شوم و شکست خورده دشمنانی است که می‌خواهند اندیشه اسلام را با اندیشه غربی آمیخته به هم نشان دهند.

ترویج بی‌حجابی فتنه شکست خورده دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امین بهاری در همایش آگاه‌سازی خانواده‌های کارکنان پلیس در گرمی اظهار داشت: دشمن با استفاده از راه‌ها و ترفندهای مختلف در سال‌های اخیر تلاش کرده تا با یک حرکت فرهنگی خزنده با استفاده از ابزارهای مختلف به ویژه رسانه‌ها فرهنگ بی‌حجابی و لخت و عریان بودن را در جامعه ترویج دهد و همچنان در این مسیر پافشاری می‌کند.
وی اشاعه این مفهوم غلط را یکی از روشن‌ترین ابزارهای فتنه‌آمیز دشمنان برشمرد و خاطر نشان کرد: دشمن امیدوار است با چنین تحرکاتی بتواند ارزش‌ها و مبانی اسلامی، دینی را تغییر دهد در حالی که آگاه نیست خیمه خانواده‌های مذهبی ما حجاب و رعایت حریم است.
بهاری در ادامه تصریح کرد: نیروی انتظامی نباید در عمل به وظیفه خود کوتاهی و قصور داشته باشد و اجازه دهد برخی افراد و گروه‌های جامعه حجاب تهی و توخالی را ترویج داده و در باطن جسارت و تعدی را جایگزین حجاب و عفاف واقعی کنند.
به گزارش فارس، معاون تبلیغات اسلامی گرمی اضافه کرد:‌ اگر دشمن امروز به این نتیجه رسیده است که تنها راه به زانو در آوردن این نظام شیوه‌های فرهنگی و مدل‌های منحط غربی است، باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم فرهنگ عفاف و حجاب ما که از اصول مترقی انقلاب اسلامی است، دچار برخی شبهه‌ها و انگیزه‌های سیاسی شود.
وی خطاب به خانواده‌های کارکنان به ویژه کارکنان پلیس گفت:‌ شما باید الگوی رفتار و اخلاق حسنه در جامعه و پوشش اسلامی باشید تا مبادا دختران و پسران ما به جای الگو گرفتن از شما به مدل‌های جدید و توخالی روی آورند.
بهاری ضرورت افزایش آگاهی‌ها را بهترین و مناسب‌ترین بستر برای مقابله با تهدیدها و آسیب‌های اجتماعی برشمرد و افزود: ‌هر چه قدر آگاهی مردم به ویژه نوجوانان و جوانان بیشتر باشد به همان اندازه آسیب‌های اجتماعی افزایش می‌یابد.
این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: ‌یکی دیگر از تلاش‌های دشمن تغییر ذائقه مردم نسبت به حرمت‌ها و معروف و منکرها است تا شاید از این طریق نیز عده‌ای را نسبت به مسایل اخلاقی و معرفتی بی‌تفاوت نشان دهد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول