اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنان بسیجی استان سمنان اعلام کردند

محکومیت شدید بی‏حجابی در جامعه

خبرگزاری فارس: زنان بسیجی استان سمنان، محکومیت شدید بی‏حجابی در جامعه را از سوی همه بانوان و مسئولان خواستار شدند.

محکومیت شدید بی‏حجابی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از سپاه استان سمنان، جامعه زنان استان سمنان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) اطلاعیه‏ای صادر کرد که در ابتدای این اطلاعیه آمده است: زن سرشار از ارزش‏های اسلامی و انقلابی بوده و این عظمت اسلام است که در چهره زنان انقلابی ما در دوران انقلاب درخشید و ما زنان مسلمان ایرانی مفتخریم تا با پیروی از ولایت‌فقیه در راستای تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با مصرف و تولید کالای ایرانی در آبادانی و پیشرفت جامعه اسلامی ایران کوشش کنیم.

در ادامه می‏خوانیم: وظیفه اصلی زنان تربیت انسان و انسان‏سازی است، از این‌رو، ما زنان با الگو قراردادن حضرت فاطمه(س)، که فرزندانش را در محیطی معنوی همراه با اندیشه‏های اسلامی تربیت کرد، بر خود فرض می‏دانیم در تربیت فرزندان و ساخت جامعه‏ای دینی اهتمام ورزیم.

در این بیانیه آمده است: ما زنان با استعانت از خداوند متعال و در سایه رهنمودهای مدبرانه و عالمانه امام خامنه‏ای ضمن محکومیت شدید بی‏حجابی، با پیروی از سیره زندگی حضرت فاطمه(س) و سرلوحه قرار دادن تمام زوایای زندگی ایشان به عنوان سرور زنان عالم، با ایمان و تقوا در حفظ حجاب و عفت عمومی تلاش می‏کنیم.

جامعه زنان استان سمنان اضافه کرد: ما زنان ضمن حمایت از تحقق شعار سال 91 از دولت‌مردان خدوم خواهانیم در زمینه ترویج فرهنگ و اندیشه‏های اسلامی تلاش کرده و با برنامه‏ریزی صحیح و قاطع در سال تولید ملی از ورود هر گونه کالای غربی، خصوصاً‌ ماهواره‏ها و آثار مخرب آن جلوگیری کنند.

هم‌چنین آورده شده است: دفاع از حق و حقیقت و پیروی از ولایت‌فقیه درسی است که حضرت زهرا(س) با دفاع همه‏جانبه خود از ولی‏فقیه به همه زنان اندیشمند و مسلمان آموخته است و ما با پیروی از این فرهنگ، حمایت خود را از حرکت بیداری اسلامی مسلمانان جهان در جهت دفاع از حق و حقیقت اعلام می‏داریم.

جامعه زنان استان سمنان تأکید کردند: ما زنان مسلمان ضمن محکومیت کشتارهای رژیم صهیونیستی و ظلم و ستم خلفای عربی از جمله آل‏سعود بر مردم مسلمان فلسطین، بحرین و سایر بلاد اسلامی انتقاد شدید خود را از سکوت مجامع بین‏المللی اعلام داشته و خواستار وحدت مسلمین در برخورد با کشورهای سلطه‏گر هستیم.

بسیج جامعه زنان سمنان خاطرنشان کرد: ای زهرای اطهر، ای اسوه عفاف، از تو می‏آموزیم حیا و حجاب را در جامعه، متانت و ادب را در گفتار، سادگی و دوری از تجملات را در زندگی، تن‏پوش قناعت را در معاش، حسین‏پروری و زینب‏آفرینی را در تربیت، ای زهرای نجابت از تو درس می‏گیریم‌ تعالی روح و جان را در سایه عبادت، شکوه زندگی را در صفا و صداقت، حمایت از رهبری را در سیاست، استقامت و نستوهی را در دفاع از ولایت.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول