اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نگرانی امام جمعه شیراز از وضعیت بی‌حجابی در مراکز تجاری لوکس؛

برخی مجتمع‌های تجاری ماموریت ترویج بی‌حجابی دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز از وضعیت بی‌حجابی‌ها و صحنه‌های زشت در مراکز تجاری لوکس شهر شیراز انتقاد کرد و گفت: یکی از عومل مهمی که به کانون‌های ما آسیب می‌زند اشاعه بدحجابی‌ها در جامعه است.

برخی مجتمع‌های تجاری ماموریت ترویج بی‌حجابی دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با اشاره به روز خانواده اظهار داشت: امروز طوری صحنه‌های زشت در مجامع عمومی، بازارها و فروشگاه‌های لوکس مشاهده می‌شود که گویا ترویج بی‌بند و باری رسالت آنان شده است.
ایمانی اضافه کرد: برخی از فروشگاه‌ها در شیراز نیز برای جذب مشتری بیشتر موسیقی‌های زشت و زننده در مغازه خود پخش می‌کنند که فضای گناه را بیشتر می‌کند و این در حالی است که نقل شده است در قدیم روی پیشخوان مغازه‌ها قرآن بود و برای فراغت بیشتر به قرآن پناه می‌بردند.
وی بیان داشت: نمی‌دانیم در این جامعه چه می‌گذرد که برخی فروشگاه‌ها و مغازه‌ها برای اوقات فراغت خود موسیقی خارج از عرف و زیرزمینی پخش می‌کنند که البته مسئولان موظف باید با این موارد برخورد کنند.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه امروز غرب به دنبال از هم گسیختن بنیان خانواده در کشور ما است خاطرنشان کرد: جامعه ما باید به این موضوع توجه کند که جامعه غرب با لجام‌گسیختگی و  آزادی‌های بی‌حد، خانواده را به فراموشی سپرده و زنان را از مدیریت خانه خارج کرده و به کارخانه‌ها و خیابان‌ها می‌برد.
ایمانی اضافه کرد: در غرب به زیبایی‌های زن در خانواده  که باید با عفت و حیا همراه باشد چوب حراج زده شد و در معرض چشم مردان خیره سر قرار داده شد.
وی ابراز داشت: خانواده نسل سالم و شایسته را برای ما فراهم می‌سازد و عامل پایداری و استحکام جامعه است که شرایط کمال انسانی را فراهم می‌کند.
خطیب نماز جمعه شیراز ابراز داشت: کانون گرم خانواده عامل اشباع عواطف انسانی بوده که اگر شکل نگیرد عواطف بی‌پاسخ می‌ماند و از نظر اسلام این کانون یک قلعه محکم و استوار است.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه حفظ استحکام خانواده‌ها بر عهده مرد و زن است، توصیه کرد که زنان با برخوردهای شایسته و مردان نیز با برنامه‌ریزی صحیح این کانون را روشن، گرم و سرپا حفظ کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول