اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

باید مراقب تکرار فتنه 88 در انتخابات بود

خبرگزاری فارس: کارشناس سیاسی گفت: دشمن به دنبال ایجاد شرایط و فضای سال 88 در کشور است و در این راستا باید مراقب تکرار فتنه 88 در انتخابات بود.

باید مراقب تکرار فتنه 88 در انتخابات بود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، علیرضا رضازاده صبح امروز در همایش نهضت روشنگری ویژه انتخابات در شهرستان فردوس اظهار داشت: در جریان فتنه 88 کسانی که ادعای پشتیبانی از ولایت را می‌کردند، نه تنها به وسط میدان نیامدند بلکه رفتارهایی از آنها سر زد که هویت واقعی آنها نیز آشکار شد.

وی افزود: در جریان فتنه 88 اگر بصیرت و هوشیاری مردم ایران نبود، نظام به زمین می‌خورد و امروز نیز شاهد بیداری اسلامی در سراسر جهان نبودیم.

رضازداه تصریح کرد: در جریان فتنه 88 همه توان‌ها را به هم گره زده بودند تا ولایت را بشکنند، ولی بصیرت مردم اجازه نداد که دشمنان به اهداف خود برسند.

کارشناس سیاسی یادآور شد: هیچ رهبر سیاسی و تحلیلگر سیاسی در جهان نتوانسته بود فراگیر شدن انقلاب اسلامی در جهان را پیش‌بینی کند و تنها مقام معظم رهبری در بیانات خود اظهار کرده بودند که انقلاب اسلامی در سطح جهان فراگیر می‌شود.

وی گفت: امروز دنیا در حال گذر از یک پیچ تاریخی است و آفت به جان همه سران فتنه عالم افتاده است.

رضازاده افزود: ملت ایران باید به نقش الگو بودن خود در جهان توجه داشته باشد، چرا که تنها حکومت شیعه عالم پس از امام علی(ع) و امام حسن مجتبی(ع) که امامت آنان طول کشید، حکومت شیعی جامعه اسلامی ایران است.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن قبل از انتخابات 88 نمی‌دانست که انتخابات عامل امنیت نظام است و می‌تواند از آن به‌ عنوان چالش امنیتی استفاده کند.

وی یادآور شد: دشمن با ایجاد تحریم‌‌های مختلف نفتی و تحریم بانک مرکزی به دنبال ایجاد نارضایتی در مردم است تا در روند انتخابات نیز اخلال به وجود آورد.

رضازاده گفت: این انتخابات در دوران بیداری اسلامی انجام می‌شود و حضور مردم ایران در انتخابات به عنوان کشور الگوی منطقه بسیار مهم و مورد توجه است چرا که اگر مشارکت پایین باشد، دشمن از آن به عنوان نقطه ضعفی برای سرکوفت زدن به سایر کشورها استفاده می‌کند.

کارشناس سیاسی از مردم خواست تا به کسانی به‌ عنوان نماینده خود رأی دهند که بیشتر از همه مخلص ولایت باشند و از نظر ولایی بودن به آنها اطمینان بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول