اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصول‌گرایان آبادان اعلام کرد

به صدا درآمدن زنگ تغییر و تحول در آبادان / برخی در فتنه 88 کارنامه‌ای سیاه بر جای گذاشتند

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصول‌گرایان آبادان گفت: زنگ تغییر و تحول در آبادان به صدا در آمده و در این دوره مردم مصمم به عدم تکرار اشتباهات گذشته هستند.

به صدا درآمدن زنگ تغییر و تحول در آبادان / برخی در فتنه 88 کارنامه‌ای سیاه بر جای گذاشتند

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: آبادان نیازمند یک تغییر و تحول اساسی است و مردم از وضعیت موجود خسته شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که ما از لایه‌های مختلف مردمی مشاهده کرده‌ایم نشان دهنده این است که زنگ تغییر و تحول در این شهر به صدا در آمده است.

کاندیدای جبهه متحد اصول گرایان آبادان با اشاره به این که در سال‌های گذشته متاسفانه شاهد کند بودن روند رشد و توسعه این شهر بوده‌ایم گفت: به صراحت می‌توان گفت در سال‌های اخیر فضای سیاسی در این چند سال اخیر مرده بود.

وی با اشاره به انزوای نیروهای بومی و همچنین نیروهای ارزشی و وابستگاه جریان اصول‌گرا در سطح شهرستان آبادان گفت: مردم انتظار دارند که عزت و هویت خود را باز یابند.

انصاری بر لزوم تقویت جایگاه نیروهای بومی در همه بخش‌ها تاکید کرد و افزود: مردم از سیاست بازی برخی آقایان خسته شده‌اند و بدنبال راه نجات هستند.

کاندیدای جبهه متحد اصول گرایان آبادان با اشاره به اینکه متاسفانه فضای شهر آبادان سیاست زده است ادامه داد: ما بر این باوریم که مسائل سیاسی را بایستی با منطق مطرح کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها در این شهر به دروغ خود را وابسته به برخی جریانات سیاسی می‌کنند و درون و برون آنها متفاوت است گفت: اصول‌گرایی یک اعتقاد قلبی است که نمی‌توان آن را با پول و رای فروخت.

انصاری اظهار کرد: در دوران فتنه 88 برخی آقایان بدلیل اینکه می‌ترسیدند به قبای برخی از همراهان و هوادارانشان بخورد حاضر به موضع‌گیری علیه این جریان نبودند.

وی گفت: تنها راه تمییز افراد در خصوص ماهیت سیاسی آنها همانا بررسی جهت‌گیری آنها در زمان فتنه 88 است که متاسفانه برخی در آبادان در این زمینه کارنامه سیاهی از خود بر جای گذاشتند.

کاندیدای جبهه متحد اصول گرایان آبادان گفت: در این چند سال فرصت‌های زیادی در شهر از دست رفت و متاسفانه شاهد پست رفت در برخی از زمینه‌ها به ویژه در عرصه اقتصادی و تجاری بودیم.

وی در ادامه با اشاره به ساختار مدیریتی در سطح شهرستان آبادان در سال‌های اخیر گفت: از آنجا که مجلس در راس امور است ما اجازه نمی‌دهیم که مدیران نالایق و بی‌کفایت به این شهر تزریق شوند و حق فرزندان این خطه را نایده بگیرند.

وی با اشاره به گسیل تعداد زیادی نیروهای غیر بومی به مراکز مهم صنعتی و اقتصادی آبادان به ویژه پالایشگاه گفت: اولویت اول ما در مجلس نهم طرد این عده و باز کردن فضا برای نیروهای بومی است.

انصاری از پیروزی قطعی نیروهای جریان اصول‌گرایی در این انتخابات به دلیل حمایت و پشتیبانی عظیم مردم خبر داد و گفت: ما به پشتوانه رای مردم به برخی افرادی که بر اساس رابطه و نه بر اساس شایسته‌سالاری در این شهر صاحب منصب شده‌اند هشدار می‌دهیم که صدای ناقوس تغییر و تحولات را بشنوند.

وی در ادامه سخنان خود در نشست خبری با خبرنگاران دفتر خبرگزاری فارس جنوب خوزستان مهم‌ترین راه حل برای برون رفت از وضعیت قعلی را تقویت اتحاد بین مسئولان، نمایندگان و ائمه جمعه عنوان کرد و افزود: امیدواریم مردم با انتخاب سه نماینده هم دل و هم فکر راه را برای اتحاد و همدلی بین نمایندگان و همچنین ائمه جمعه و مسئولان هموار کنند.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول