اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین مناظره انتخاباتی خبرگزاری فارس خراسان رضوی-1

صف‌آرایی دشمن در فتنه 88 سازمان‌یافته‌تر از دوران دفاع مقدس بود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد انتخاباتی جبهه پایداری در خراسان رضوی گفت: صف‌آرایی دشمن در فتنه 88 سازمان‌یافته‌تر از دوران دفاع مقدس بود.

صف‌آرایی دشمن در فتنه 88 سازمان‌یافته‌تر از دوران دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی ناصحی ظهر امروز در نشست خبرگزاری فارس خراسان رضوی با عنوان چالش‌ها و فرصت‌های مجلس نهم که در محل سالن کنفرانس خبری این خبرگزاری در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: به‌‌هیچ وجه نگران مشارکت سیاسی مردم نیستیم زیرا قطعا مردم مشارکت میلیونی خواهند داشت.

ناصحی ادامه داد: معمولا در شهرهای کوچک و همچنین در حاشیه شهرهای بزرگ میزان مشارکت مردمی بالاتر است و به همین خاطر بیشتر کاندیداها روی این مناطق سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

مسئول ستاد انتخاباتی جبهه پایداری در خراسان رضوی در زمینه ویژگی‌های نماینده گفت: در رفتار و عمل سیاسی یک نماینده مطلوب و اصلح باید چند معیار محسوس باشد که مهم‌ترین آن ولایتمداری نماینده است و باید حکم رهبری برای او همواره فصل‌الخطاب باشد.

وی ادامه داد: در کنار ولایتمداری، نماینده باید قانون را همواره بپذیرد و از اقدامات فراقانونی و غیرقانونی به‌شدت پرهیز کند.

ناصحی با اشاره به طرح سوال از رئیس‌جمهور در مجلس هشتم شورای اسلامی اضافه کرد: افراد را نباید به صورت سیاه و سفید طبقه‌بندی کرد، بلکه هر فردی در کنار اقدامات مثبت، قطعا دارای نقاط ضعفی نیز است اما باید دید که آیا طرح سوال از رئیس‌جمهور کشور را در مسیر توسعه قرار می‌دهد یا نه؟

مسئول ستاد انتخاباتی جبهه پایداری در خراسان رضوی ادامه داد: اگر طرح سوال از رئیس‌جمهور قبل از انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اتفاق می‌افتاد، بسیار بهتر بود و حتی ممکن بود منجر به شور انتخاباتی بیشتر هم بشود.

وی بیان داشت: همانطور که مجلس هشتم خوب عمل نکرد و فضای کشور را به سمت واگرایی سیاسی پیش برد، دولت نیز در حوزه سیاست و فرهنگ به‌هیچ وجه عملکرد قابل قبولی نداشته است.

ناصحی در ارتباط با حضور لیست‌های متعدد در انتخابات مجلس نهم گفت: حضور متعدد لیست‌ها ناشی از وجود سلایق مختلف در جامعه است و این امر سبب نشاط در انتخابات خواهد شد اما باید عنوان کرد ملاک صلاحیت این گروه‌ها در میزان ولایتمداری آنها است.

 

صف‌آرایی دشمن در فتنه 88 سازمان‌یافته‌تر از دوران دفاع مقدس بود

وی با اشاره به فتنه سال 88 اظهار داشت: در فتنه سال 88 دو جناح در مقابل هم قرار گرفتند؛ گروهی به دنبال حفظ اصل نظام و پیروی از منویات مقام معظم رهبری بودند و برخی نیز با پشت‌کردن به ولایت فقیه درصدد براندازی نظام برآمدند.

مسئول ستاد انتخاباتی جبهه پایداری در خراسان رضوی ادامه داد: در جریان فتنه سال 88 کل نظام سلطه در مقابل ایران صف‌آرایی کردند و سازماندهی دشمن در این فتنه بسیار قوی‌تر از سازماندهی دشمن در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بود.

ناصحی با اشاره به رویکرد جبهه پایداری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: داستان جبهه پایداری داستان یک تفکر است و هیچکس نباید ادعا کند که فکر دولت اسلامی و تشکیل دولت اسلامی واقعی تنها محصول تفکر یک فرد خاص است.

وی ادامه داد: دولت دهم در برخی از زمینه‌ها مانند مباحث فرهنگی با رویکرد تسامح و تساهل برخورد کرد و این قطعا مورد حمایت جبهه پایداری نیست. 

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول