اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

کسانی که در فتنه 88 سکوت کردند اصلح نیستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: افرادی که در فتنه 88 سکوت کردند، بی‌تفاوت بودند، اظهار نظر نکردند و موضع‌گیری نداشتند به عنوان اصلح نمی‌توانیم انتخاب کنیم.

کسانی که در فتنه 88 سکوت کردند اصلح نیستند

خلیل رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: انتخابات یک سرمایه اجتماعی است و موجب اقتدار ملی و فراملی هر جامعه می‌شود.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش بوشهر افزود: انتخابات به عنوان نماد حضور حداکثری مردم در تصمیم‌گیری سیاسی و حکومتی هر جامعه است و هر چقدر میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد اقتدار آن کشور بیشتر است.

وی ادامه داد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان مهم‌ترین انتخابات پس از انقلاب قلمداد می‌شود چون نخستین انتخابات پس از فتنه سال 88 محسوب می‌شود و دشمنان و فتنه‌گران بر این باور بودند که خدشه‌ای به نظام وارد می‌شود ولی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی با بصیرت و آگاهی مردم و تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری خنثی شد.

رضایی اضافه کرد: از سوی دیگر با توجه به اوضاع ملی و فراملی و بحث بیداری اسلامی که وجود دارد هر چقدر حضور مردم بیشتر باشد موجب ایجاد انگیزه و امید در بین انقلابیون و کشورهای دیگر می‌شود.

وی تصریح کرد: باید این حضور همراه با بصیرت و انتخاب اصلح باشد و با توجه با تاکید رهبری بر دانایی، توانایی، کفایت سیاسی، اخلاقی، اعتقادی ملاک مردم برای انتخاب باید این معیارها باشد.

رضایی ادامه داد: مهم‌ترین اصل در انتخاب موضع‌گیری افراد در سال 88 و اظهار نظر آن‌ها و هم‌پا بودن آن‌ها با مقام معظم رهبری و همراهی آن‌ها با مردم است.

وی خاطر نشان کرد: به همین خاطر افرادی که در فتنه 88 سکوت کردند و بی‌تفاوت بودند و اظهار نظر نکردند و موضع‌گیری نداشتند به عنوان اصلح نمی‌توانیم انتخاب کنیم.

رضایی افزود: هر انتخاباتی به منزله تزریق خون تازه‌ای در رگ‌های آن کشور است و هر جا که مردم حضور داشته باشند قطعا حکومت نیز می‌تواند اقتدار بیشتری داشته باشد و هر چقدر حکومت از اقتدار بیشتری برخوردار باشد در سطح بین‌المللی نیز دفاع جانانه‌تری از حقوق حقه مردم خواهد داشت.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول