اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با گرامیداشت سوم خرداد

همایش فصلی پیاده‌روی خانوادگی در نراق برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دلیجان از برگزاری همایش فصلی پیاده‌روی خانوادگی همزمان با گرامیداشت سوم خرداد در شهر نراق خبر داد.

همایش فصلی پیاده‌روی خانوادگی در نراق برگزار می‌شود

احمد آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این همایش با پیشنهاد شهردار نراق و به منظور فراهم‌سازی امکانات و شرایط مناسب برای سلامتی و شادابی مردم برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تجمع سالم و با نشاط باعث جلوگیری از بسیاری ناهنجاری‌ها می‌شود تصریح کرد: مسئولین باید همراه با مردم و خانواده‌هایشان در این مراسم شرکت کنند و خود را به مردم نزدیک سازند و از این فرصت، برای گرفتن پیشنهادات و انتقادات سازنده و شنیدن درد و دل‌ها و رفع مشکلات مردم نهایت استفاده را به عمل آورند.

فرماندار دلیجان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ ورزش برای افراد مسن واجب و برای جوانان لازم است، اگر مقدمات ورزش همگانی توسط مسئولان برای مردم فراهم شود و به صورت مستمر انجام شود شاهد کاهش هزینه‌های درمان و افزایش سلامت افراد و جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول