اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین:

قزوین پایتخت همایش‌های پیاده‌روی کشور است

خبرگزاری فارس: معاون تربیت بدنی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: قزوین پایتخت همایش‌های پیاده‌روی کشور است.

قزوین پایتخت همایش‌های پیاده‌روی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا مجید احمدپور صبح امروز در همایش پیاده‌روی خانوادگی که به مناسبت هفته مقاومت در آستانه مقدسه امامزاده منور خاتون (س) بخش رامند برگزار شد، با اشاره به اینکه استان قزوین رتبه نخست برپایی همایش‌های پیاده‌روی شهروندی را در کشور دارد، اظهار کرد: تلاش و جدیت مسئولان ورزشی استان قزوین برای نهادینه کردن امر ورزش شهروندی بسیار چشم‌گیر و قابل تقدیر است.

وی افزود: همه باید سعی کنند تا این همایش‌ها به صورت گسترده‌تر و با نشاط و شکوه بیشتری در سراسر استان قزوین برگزار شود.

معاون تربیت بدنی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین با قدردانی ویژه از مسئولان و هیئت‌های ورزشی شهرستان بویین‌زهرا، بیان کرد: بویین‌زهرا در سال‌های اخیر جهش‌های بسیار چشم‌گیر و قابل توجهی را در راستای اشاعه فرهنگ سلامت داشته که قابل تقدیر و ستایش است.

احمدپور با اشاره به تخصیص اعتبارات ویژه برای توسعه همه‌جانبه ورزش‌های شهروندی در استان قزوین تصریح کرد: لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان و سرشار در این استان موجب تقویت و گسترش هرچه بیشتر عرصه ورزش و سلامت می‌شود.

وی اضافه کرد: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بنا داریم تا با اجرای طرح‌های مختلف زمینه‌ساز احیای ورزش‌های بومی و منطقه‌ای در استان قزوین شویم.

معاون تربیت بدنی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به نقش رسانه‌ها در اشاعه فرهنگ صحیح سلامت در جامعه بیان کرد: صدا و سیما و دیگر رسانه‌های کشور باید با عنایت به امر نهادینه کردن سلامت در جامعه به تبلیغ و احیای ورزش‌های شهروندی و تشویق مردم به حضور در اماکن ورزشی بپردازند.

احمدپور برنامه‌ریزی و مدیریت مطلوب در عرصه ورزشی را بسیار ضروری و مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: در هر حوزه‌ای نبود نیروی مدیریتی کاردان و بالقوه می‌تواند سبب افت آن کار و یا فعالیت شود.

وی با بیان اینکه هر ساله حمایت ویژه‌ای از ورزشکاران و هیئت‌های مختلف ورزشی در این استان صورت می‌گیرد، افزود: در سال 91 قصد داریم تا با توجه بیشتر برای تقویت هیئت‌های ورزشی شهرستان‌های استان قزوین تلاش کنیم.

گفتنی است، پنجمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی رامند صبح امروز با حضور مجید احمدپور معاون تربیت بدنی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین، محمد درزی‌رامندی بخشدار رامند، علیرضا حیدری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین‌زهرا، احمد لامعی‌رامندی مسئول اداره تربیت بدنی بخش رامند، حجت‌الاسلام مجتبی درزی‌رامندی امام جماعت مسجد جامع رامند و نیز شهروندان دانسفهانی در آستانه مقدسه امامزاده منور خاتون (س) رامند برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول