اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت آزادسازی خرمشهر صورت می‌گیرد

برگزاری همایش پیاده‌روی در خرمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش همگانی خرمشهر از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی به‌مناسبت آزادسازی خرمشهر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش پیاده‌روی در خرمشهر

علی پورعواد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، ضمن تأکید بر اینکه سوم خرداد یکی از بارزترین جلوه‌های نصر الهی و از مهم‌ترین و زیباترین روزهای جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: اقدامات همایش بزرگ پیاده‌روی در خرمشهر به‌مناسبت آزادسازی این شهرستان در حال انجام بوده و این برنامه در روز جمعه پنجم خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ساعات برگزاری این برنامه افزود: پیاده‌روی در ساعت هفت صبح و از محل، فلکه الله به سمت پل جدید آغاز و در پل قدیم خرمشهر به پایان می‌رسد.

رئیس هیئت ورزش همگانی خرمشهر از اهدای جوائز تعیین شده این همایش خبر داد و گفت: یک دستگاه پراید و تعدادی دوچرخه در همایش پیاده‌روی این شهرستان به‌منظور جوایز در نظر گرفته شده علاوه بر اینکه در پایان مراسم به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان هدایایی داده می‌شود.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه از روز سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه ثبت‌نام همایش آغاز می‌شود، اضافه کرد: در این راستا 150 هزار تعرفه برای تعریف و با ثبت‌نام متقاضیان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

پورعواد ادامه داد: تعرفه‌های مذکور همچنین در سازمان‌ها، نهادهای دولتی، مدارس و همچنین اماکن شلوغ و پرتردد توزیع می‌شوند.

وی بر کمک شایان ورزش به ایجاد تقویت سلامتی، جسمانی و روانی تأکید کرد و افزود: ورزش برای افراد با سنین مختلف همواره ضروری بوده و در این راستا اگر تعللی صورت گیرد مطمئناً با مراجعه پزشک باید جبران شود.

رئیس هیئت ورزش همگانی خرمشهر همچنین عنوان کرد: سوم خردادماه سالروز حماسی و باشکوه آزادسازی خرمشهر باید باشکوه و برنامه‌های در خور شأن برگزار شود.

این مسئول در پایان نیز عنوان کرد: امیدواریم بار دیگر مردم این منطقه با تعامل و مشارکت خود در این روز بزرگ در اجرای همایش پیاده‌روی همکاری کنند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول