اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

اجرای همایش پیاده‌روی خانواده شاهد در آمل

خبرگزاری فارس: همایش پیاده‌روی یک هزار نفری فرزندان و خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان آمل صبح امروز در منطقه پارک جنگلی میرزاکوچک خان برگزار شد.

اجرای همایش پیاده‌روی خانواده شاهد در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، همایش یک هزار نفری فرزندان و خانواده شاهد و ایثارگر صبح امروز در منطقه خوش آب و هوای پارک جنگلی میرزاکوچک‌خان آمل برگزار شد.

مسئول برگزاری همایش یک هزار نفری فرزندان و خانواده شاهد و ایثارگر در حاشیه برگزاری این همایش ابراز داشت: این همایش پیاده‌روی بین فرزندان و خانواده شاهد و ایثارگر این شهرستان برگزار شده و با استقبال بسیار خوبی روبرو بود.

یحیی عسکری‌پور با اشاره به اینکه اسلام دین کاملی است و برای هر بخشی از زندگی انسان برنامه مدون و منظمی در اختیار بندگان قرار می‌دهد، افزود: ورزش لازمه زندگی انسان است و این امر مهم نیز بارها از سوی بزرگان دینی و اهل بیت توصیه و تاکید فراوانی شده است.

وی هدف از برگزاری این همایش بزرگ پیاده‌روی را ایجاد وحدت و همدلی بیشتر بین خانواده‌های ایثارگر و شاهد، درکنار هم بودن و با هم بودن، نهادینه شدن ورزش همگانی و پیاده‌روی در بین خانواده‌ها، تشویق و ترغیب خانواده‌ها به ورزش و اشاعه اهمیت والای ورزش در داشتن تندرستی و بدنی سالم دانست.

عسکری‌پور با اشاره به اینکه خانواده شاهد مسیر 2.5 کیلومتری پارک میرزاکوچک‌خان آمل که در بخش امامزاده عبدالله(ع) جای دارد را پیاده طی می‌کنند، تصریح کرد: در این همایش بخش بالادست این پارک نیز پیاده‌روی شده و خانواده‌ها از منطقه هزارپله این پارک نیز تردد کردند.

وی با اعلام اینکه در پایان این همایش سردار علیجان میرشکار از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در جمع خانواده‌های شاهد و ایثارگر از مسایل سیاسی روز دنیا صحبت می‌کند، ابراز داشت: در زندگی امروزه خانواده‌ها که تحرک کمتر به چشم می‌آید پیاده‌روی می‌تواند نقش زیادی در سلامت جسم و تندرستی انسان داشته باشد و باید برای همگانی شدن آن همه افراد جامعه بکوشند.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول