اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

توجه به سلامت جوانان در راس امور باشد

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: جوانان آینده سازان کشور هستند و توجه به ورزش و سلامت آنها باید در اصل و راس امور باشد.

توجه به سلامت جوانان در راس امور باشد
به گزارش خبر گزاری فارس از صومعه سرا، مهدی سعادتی بعد ازظهر امروز در جریان افتتاح از سالن ورزشی چند منظوره روستای لیفشاگرد این شهرستان اظهار داشت: سلامت روانی انسان‌ها در کنار سلامت جسمانی آنها معنا و تحقق می‌یابد.
وی با اشاره به توجه ویژه دولت به امر ورزش در بین جوانان، تصریح کرد: توجه به ورزش جوانان دستور ویژه کاری دولت در راستای افزایش سلامت جسمانی در کشور است.
مقام عالی دولت در گیلان با بیان اینکه شاخص بخش ورزش در استان در حال افزایش است، افزود: این نشان از میزان اهمیت ورزش و ورزشکاران و کاهش معضلات  و مشکلات جسمانی است.
استاندار گیلان از افتتاح و راه اندازی یک هزار و 144 پروژه تولیدی و عمرانی به مناسبت هفته دولت در این استان خبر داد و گفت:افتتاح و بهر ه برداری از پروژه های مذکور ،استان را در سطح بالایی از شاخص های عمرانی ،تولیدی و صنعتی قرار می دهد.
وی با اشاره به ضرورت تقویت قوای جسمانی افراد همگام با قوای ایمانی و معنویی تصریح کرد: روح‌های سالم باید جسم‌های سالم و شادابی داشته باشند تا بهتر و راحت‌تر به فعالیت‌های پیرامونی بپردازند.
سعادتی اذعان داشت: جوانان آینده‌سازان کشور هستند و توجه به ورزش و سلامت آنها باید در اصل امور باشد.
وی اسلام و رهنمودهای آن را از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین ادیان برشمرد و ابراز داشت: دستورات و رهنمود های دین اسلام تاکید بر سعادت ،کامیابی و سلامت جسم و روان آدمی دارد.
وی اضافه کرد: علم و ایمان و جسم سالم، انسان را به خدا نزدیک‌تر می‌کند و از بدی‌ها و کج روی‌ها دور می‌کند.
استاندار گیلان بیکاری و عدم داشتن اشتغال پایدار را مهم‌ترین مشکل و دغدغه جوان امروز عنوان کرد و اظهار داشت: با جدیت و پشتکار در حال برطرف کردن این مشکل در سطح ملی هستیم.
وی با اشاره به رشد شاخص احداث سالن‌های ورزشی در صومعه‌سرا تصریح کرد: صومعه‌سرا از جایگاه ویژه در امر ساخت و سازهای ورزشی و ورزشکار در سطح استان برخوردار است.
مدیر کل تربیت بدنی گیلان نیز در جریان این مراسم از افتتاح 42 پروژه عمرانی ورزشی به مناسبت هفته دولت در این استان خبر داد  و گفت: این میزان فعالیت در 10 سال اخیر بی‌نظیر بوده است.
رضا محمدی‌اصل با اشاره به برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی بخش ورزش در استان اظهار داشت: امسال 80 پروژه عمرانی در بخش ورزش در سطح شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسید.
وی با معرفی سالن ورزشی روستای لیفشاگرد صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: این سالن ورزشی به صورت چند منظوره و برای ورزش‌های بومی، رزمی و برپایی مسابقات مختلف ورزشی احداث شده است.
مدیر کل تربیت بدنی گیلان اضافه کرد: برای این پروژه با مساحت یک‌هزار و 400 مترمربع زیربنا بالغ بر 650 میلیون تومان هزینه شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول