اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی قزوین:

710 هزار قزوینی زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان قزوین گفت: 710 هزار نفر از جمعیت استان قزوین زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

710 هزار قزوینی زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین علیرضا محسنی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه بیمه آرمان در قزوین اظهار کرد: شناخت بیمه و فرهنگ‌سازی آن وظیفه همه است که متأسفانه تاکنون انجام نشده است.

وی افزود: در کشور ما، مردم زمانی به بیمه مراجعه می‌کنند که به مشکل برمی‌خورند و این ناشی از عدم وجود فرهنگ بیمه در کشور است.

محسنی ادامه داد: بیمه تأمین اجتماعی یک نهاد عمومی و غیر دولتی است که با افراد جامعه در ارتباط است و این مطلب اهمیت بیمه تأمین اجتماعی در کشور را می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: بیمه‌های خصوصی در سال‌های اخیر توانسته‌اند در بحث بیمه درمانی موفقیت‌های خوبی را کسب کنند که این مهم ناشی از خلاء های درمانی موجود در کشور است.

محسنی تأکید کرد: با توجه به موضوع درمان و تعرفه‌های جدید درمانی، مردم ناچار هستند که به سمت بیمه‌های تکمیلی بروند.

وی یادآور شد: در گذشته، 30 درصد از مبلغ درمان را بیمه شده پرداخت و 70 درصد باقی‌مانده را بیمه پرداخت می‌کرد که این پرداخت، امروز برعکس شده و بیمه شده باید 70 درصد هزینه درمان را بپردازد.

محسنی با اشاره به 210 هزار بیمه شده اصلی در استان قزوین توسط تأمین اجتماعی، عنوان کرد: بیش از 710 هزار نفر در استان قزوین زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که با توجه به جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفری این استان، آمار قابل توجهی است.

وی ادامه داد: صنعت بیمه، پیچیده و گسترده است که در کشورهای دیگر نیز دارای اولویت می‌باشد.

محسنی تأکید کرد: باید بستر رقابت بیمه در کشور توسعه پیدا کند زیرا رضایت در بین مردم جامعه بدون رقابت ایجاد نمی‌شود.

وی با بیان اینکه 25 بیمه خصوصی در کشور فعالیت می‌کنند، تأکید کرد: بیمه‌های خصوصی و تعدد آنها در ایجاد فضای رقابتی در کشور بسیار مؤثر هستند و این فضا باید در محیط تأمین اجتماعی نیز ایجاد شود تا ارائه خدمات به صورت ویژه‌تر به مردم صورت بگیرد.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول