اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام ارتحال امام (ره)

500 دستگاه تاکسی خدمت‌رسانی به زائران را بر عهده دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم گفت: 500 دستگاه تاکسی در مسیر حرم مطهر به سمت جمکران و بالعکس در ایام تعطیلات 14 و 15 خرداد در استان قم فعالیت دارند.

500 دستگاه تاکسی خدمت‌رسانی به زائران را بر عهده دارند

علیرضا اقبالیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های سازمان تاکسیرانی قم در ایام سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) گفت: 500 دستگاه تاکسی در ایام 14 و 15 خرداد در استان قم فعال خواهند بود.

وی افزود: این تعداد خودرو در مسیر‌ حرم حضرت معصومه(س) به سمت جمکران و بالعکس آماده خدمت‌رسانی به زائران و مسافران هستند.

اقبالیان ادامه داد: تمام پرسنل تاکسیرانی در این ایام در سه شیفت کاری از روز 13 تا 15 خرداد ماه به صورت آماده‌باش خواهند بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم ابراز داشت: همچنین در این ایام گشت‌های ویژه تاکسیرانی به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران در استان حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با مرخصی‌های غیر ضروری در این ایام موافقت نمی‌شود خاطر نشان کرد: پرسنل سازمان تاکسیرانی فقط در صورت سرویس‌دهی در قالب کاروان اعزامی به مرقد حضرت امام(ره) می‌توانند از مرخصی استفاده کنند.

اقبالیان اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری قم آمادگی دارد تا در صورت ایجاد ترافیک در پارکسوار‌ها و بستر رودخانه با خودروهای تاکسی ون در کنار اتوبوس‌ها برای کاهش ترافیک در این محدوده همکاری کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم بیان داشت: تعدادی از پرسنل و رانندگان بسیجی برای گرامیداشت سالگرد حضرت امام‌(ره) به حرم مطهر امام اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش نرخ کرایه تاکسی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول