اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب خبر داد

برگزاری کنگره ملی حضرت زینب(س) با سخنرانی آیت‌الله نوری‌همدانی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب از برگزاری کنگره ملی حضرت زینب(س) به مدت دو روز در شهر مقدس قم خبر داد و گفت: آیت‌الله نوری‌همدانی در این کنگره به سخنرانی خواهند پرداخت.

برگزاری کنگره ملی حضرت زینب(س) با سخنرانی آیت‌الله نوری‌همدانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مهدی مهدوی‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری برگزاری کنگره حضرت زینب(س) اظهار کرد: کنگره حضرت زینب(س) به صورت استانی در نقاط مختلف کشور برگزار شده و در هر استان به یک بعد زندگی این بانوی بزرگوار پرداخته شده است.

وی با اشاره به اینکه کنگره حضرت زینب(س) در استان قم به صورت ملی برگزار می‌شود اظهار کرد: در کنگره ملی حضرت زینب ابعاد علمی شخصیت این بانوی گرانقدر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) پیام‌رسانی قیام عاشورا بعد از شهادت امام حسین(ع) را بر عهده دارند افزود: زبان رسای حضرت زینب(س) بانگ بیدارباش آزادگان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در راستای برگزاری کنگره ملی حضرت زینب(س) هفت کمیته شکل گرفته است گفت: جایگاه علمی، بعد عرفانی، نقش الگویی، بصیرت و خردورزی و بعد تربیتی پنج محوری هستند که در این کنگره مورد توجه قرار گرفته‌اند.

مهدوی‌نژاد با اشاره به اینکه فراخوان برگزاری این کنگره با 18 موضوع تخصصی منتشر شد اظهار کرد: فراخوان این کنگره به 350 حوزه علمیه در سراسر کشور، دانشگاه‌ها، وزارتخانه‌ها، نهادها، مؤسسات علمی و پژوهشی ارسال شد و استقبال گسترده‌ای برای شرکت در این کنگره به عمل آمد.

وی با اشاره به 500 مقاله به دبیرخانه کنگره حضرت زینب(س) اظهار کرد: پس از بررسی‌های به عمل آمده 443 مقاله مورد قبول قرار گرفت که 30 مقاله برتر انتخاب شده و از صاحبان این آثار تجلیل به عمل می‌آید.

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب اضافه کرد: مقالات برتر ارائه شده به این کنگره در قالب مجموعه مقالات در دو جلد به چاپ می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در بخش آثار فرهنگی و هنری هزار و 300 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است تصریح کرد: از میان آثار برتر 69 اثر برتر معرفی شده و از صاحبان آنها تجلیل به عمل می‌آید.

مهدوی‌نژاد با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه این کنگره روز پنج‌شنبه در مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود افزود: در مراسم افتتاحیه آیت‌الله نوری‌همدانی، حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه و آیت‌الله حسینی‌بوشهری به ایراد سخن خواهند پرداخت.

وی گفت: در روز دوم همایش نیز از سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه بهره‌مند خواهیم شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول