اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد

اجرای 1800 طرح کشاورزی در استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: هزار و 800 طرح کشاورزی در استان کرمانشاه اجرایی می‌شود.

اجرای 1800 طرح کشاورزی در استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی‌اشرف منصوری صبح امروز در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در سالن جلسات اداره‌کل جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: 124 پروژه با اعتباری بیش از 40 میلیارد تومان با اشتغالزایی هزار و 14 نفر با حضور مسئولان در هفته جهاد کشاورزی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

منصوری تصریح کرد: در بخش اعتبارات عمرانی با احداث ایستگاه پمپ‌پاژ در شهرستان ثلاث‌باباجانی بیش از 750 هکتار از اراضی دیم این شهرستان به آبی تبدیل می‌شود.

وی از دیگر برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی به آبیاری 400 هکتار از اراضی تحت فشار اشاره کرد و گفت: افتتاح ساختمان جهاد کشاورزی‌، استخرهای ذخیره آب‌، پروژه‌های دام و طیور و در بخش باغبانی و صنایع تبدیلی نیز پروژه‌هایی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس جهادکشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اجرا و پیگیری طرح توسعه کشاورزی در استان‌، افزود: این طرح‌، طرحی مهم و استراتژیک است و ظرفیت عظیمی را در بخش تولید ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به شکل‌گیری خوب این طرح در ماه‌های نخستین سال، خاطرنشان کرد: از شروع طرح در استان هزار و 800 طرح کشاورزی در بخش‌های مختلف باغبانی، دام و طیور، آبزیان، زراعت، دامپروری و شیلات با اعتباری  202 میلیارد تومان با شتاب هر چه بیشتر در همه شهرستان‌های استان در حال انجام است که ادامه خواهد داشت.

منصوری یادآور شد: کشاورزی یکی از ارکان اصلی توسعه اقتصادی هر کشور است که نقش عمده‌ای در استقلال و عدم وابستگی دارد که استان کرمانشاه نیز یک استان با محوریت کشاورزی است که جایگاه مهمی در کشور دارد که جای کار در آن فراوان است.

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: در سالی که مزین به سال تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است استان کرمانشاه باید در بخش کشاورزی یک جهش عظیم داشته باشد.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول