اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشواز نانوایی‌های زنجان برای افزایش قیمت

راشاد: فروش نان با قیمت جدید غیرقانونی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان گفت: تا اعلام قیمت جدید نان، فروش با قیمت جدید غیرقانونی است.

راشاد: فروش نان با قیمت جدید غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، صبح امروز وقتی مردم زنجان به نانوایی‌های شهر مراجعه کردند با قیمت جدید نان در نانوایی‌ها برخورد کردند.

انواع نان امروز در زنجان با وجود اینکه هنوز از سوی فرمانداری قیمت‌های جدید ابلاغ نشده است، با قیمت‌های بالاتری عرضه شد که در برخی مواقع موجب اعتراض مردم شد.

فرماندار شهرستان زنجان امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هنوز قیمت جدید نان به فرمانداری اعلام نشده و نانوایان حق عرضه نان به قیمت جدید را ندارند.

عباس راشاد خاطر نشان کرد: تا زمانی که قیمت جدید نان به صورت رسمی به نانوایی‌ها ابلاغ نشود، نانوایی‌ها حق عرضه نان به قیمت جدید را ندارند.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه به فرمانداری قیمت جدید نان اعلام نشده است، اضافه کرد: اگر موضوعی به فرمانداری اعلام شود، این ابلاغ به نانوایی‌ها اعلام شده و پس از آن نانوایی‌ها حق عرضه نان با قیمت جدید را دارند.

وی خاطرنشان کرد: امکان دارد، در جلسه‌ای براساس قیمت جدید آرد و خرید گندم این قیمت کارشناسی شود و قیمت نان نیز تغییر کند، ولی تاکنون ابلاغی به فرمانداری در این زمینه صورت نگرفته است.

فرماندار شهرستان زنجان تصریح کرد: در صورتی که مقرر باشد، قیمت جدید نان اعلام شود به صورت استانی اعلام می‌شود و در شهرستان‌ها نیز به صورت شهرستانی این موضوع صورت می‌گیرد و اگر فرمانداری اعلام نکند، هرگونه افزایش خودسرانه قیمت‌ها غیرقانونی است.

وی تاکید کرد: اقدام به عرضه نان به قیمت جدید و بدون هماهنگی تخلف محسوب شده و با نانوایی‌های متخلف برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول