اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

40 نانوایی متخلف در کرمانشاه تعطیل شدند

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: 40 نانوایی متخلف در کرمانشاه به علت عدم رعایت بهداشت و گرانفروشی تعطیل شده است.

40 نانوایی متخلف در کرمانشاه تعطیل شدند
حشمت‌الله کبودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: از زمان واگذاری خبازی‌ها به سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان کرمانشاه 4 هزار و 66 مورد بازرسی انجام شده که در این رابطه 553 پرونده تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: در شهر کرمانشاه تعداد 2 هزار و 904 بازرسی انجام گرفته که در این راستا تعداد 453 پرونده تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: در شهرستان اسلام‌آباد غرب 231 مورد بازرسی انجام شده منجر به تشکیل 33 مورد پرونده شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان سرپل ذهاب از 87 مورد بازرسی صورت گرفته تنها یک مورد به تشکیل پرونده منجر شده است، خاطرنشان کرد: در 57 بازرسی‌های صورت گرفته از خبازی‌های شهرستان قصرشیرین دو مورد منجر به تشکیل پرونده شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: بازرسی از 119 خبازی شهرستان کنگاور و 18 مورد تشکیل پرونده و بازرسی از نانوایی‌های گیلان‌غرب با 54 مورد بازرسی و تشکیل 12 پرونده از دیگر اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در زمینه نظارت و بازرسی بوده است.

کبودی یادآور شد؛ 192 مورد بازرسی در شهرستان سنقر و کلیایی انجام گرفت که برای پنج مورد آن پرونده تشکیل شده است.

وی تأکید کرد: بازرسی از خبازی‌های هرسین با 65 مورد و هشت مورد تشکیل پرونده، صحنه با 621 مورد بازرسی و چهار مورد تشکیل پرونده، جوانرود با 97 مورد بازرسی و سه مورد تشکیل پرونده و پاوه با 61 مورد بازرسی و هفت مورد تشکیل پرونده از دیگر آمار این معاونت است.

کبودی بیان کرد: 60 مورد بازرسی از نانوایی‌های شهرستان‌های روانسر و جوانرود صورت گرفته که دو مورد آن منجر به تشکیل پرونده شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: پس از پایان این بازرسی‌ها 40 نانوایی متخلف در کرمانشاه به علت عدم رعایت بهداشت و گرانفروشی تعطیل شدند.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول