اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار لرستان

طرح گازرسانی به بیرانشهر خرم‎آباد به بهره‎برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان لرستانی طرح گازرسانی به بیرانشهر لرستان به بهره‎برداری رسید.

طرح گازرسانی به بیرانشهر خرم‎آباد به بهره‎برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، استاندار لرستان عصر امروز در مراسم بهره‎برداری از گاز بیرانشهر خرم‎آباد با اشاره به برکات و خدمات گسترده سفرهای استانی دولت، گفت: برآورد ریالی و میزان سرمایه‎گذاری لازم برای اجرای طرح‎های مصوب سه سفر استانی هیئت دولت به لرستان بالغ بر 150 هزار میلیارد ریال می‎شود.

حبیب‌الله دهمرده افزود: هیئت دولت در جریان سه سفر استانی خود به لرستان 606 طرح را به تصویب رسانده که این طرح‎ها موجب تامین و توسعه زیرساخت‌های لازم برای رشد و آبادانی استان می‎شوند.

وی اظهار داشت: از مجموع این طرح‌های مصوب بخش قابل توجهی عملیاتی و اجرایی شده، بخشی در حال انجام است و برخی از این مصوبات نیز بنا به دلایلی اجرایی نشده‎اند.

در ادامه مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: برای اجرای این طرح گازرسانی در مجموع 36,5 کیلومتر خط تغذیه و 15 هزار و 200 متر شبکه‎گذاری داخلی در سطح شهر بیرانشهر انجام شده است.

علی گودرزی افزود: اجرای این طرح در یک بازه زمانی هشت ماه از شهریورماه سال گذشته انجام شده که با بهره‎برداری از آن بیش از یک هزار خانوار ساکن در این شهر از توابع شهرستان خرم‎آباد از نعمت گاز طبیعی خانگی بهره‎مند شدند.

وی اظهار داشت: برای گازرسانی به این شهر بیش از 67 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان بحث گازرسانی را به عنوان یکی از زیرساخت‎های اصلی توسعه پایدار و برقراری عدالت اجتماعی از جمله مقولات مورد توجه هیئت دولت نهم ودهم است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول