اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد

اجرای بیش از 2 هزار کیلومتر گازرسانی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از اجرای بیش از 2 هزار کیلومتر گازرسانی در استان بوشهر خبر داد.

اجرای بیش از 2 هزار کیلومتر گازرسانی در استان بوشهر

غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: گازرسانی به شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر در سال‌های گذشته با شتاب و کیفیت مطلوبی انجام گرفته است.

وی افزود: همکاری دستگاه‌ها در اجرای مطلوب و بهینه احداث شبکه گاز و نصب علمک بسیار تاثیرگذار است و تلاش داریم در اجرای پروژه‌های گازرسانی رضایت مردم و ساکنان شهرها و روستاهای مختلف را فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به عزم جدی دولت برای گازرسانی به استان بوشهر یادآور شد: در سفرهای مختلف هیئت دولت به استان بوشهر، مصوبات بسیار ارزنده‌ای در گازرسانی به استان داشته‌ایم.

حسینی خاطر نشان کرد: در سفر نخست هیئت دولت در بهمن‌ماه سال 84، گازرسانی به شهرهای استان بوشهر با تعیین اولویت به تصویب رسید که گامی ارزنده در گازدار شدن شهرهای استان بود.

وی تصریح کرد: در سفر دوم نیز 100 میلیارد تومان برای گازرسانی به استان اختصاص یافت و در سفر سوم نیز علاوه بر تصویب گازرسانی به تعدادی از شهرها و روستاها، تسریع در اجرای پروژه‌های گازرسانی نیز مورد تاکید قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از اجرای بیش از 2 هزار کیلومتر گازرسانی در استان بوشهر خبر داد و گفت: طی سه سال گذشته در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر 2 هزار و 100 کیلومتر شبکه گازرسانی اجرا شده و هم‌اکنون نیز با تلاش و جدیت مسئولان این امر تداوم دارد.

حسینی افزود: در شرایط کنونی تعداد 24 شهر و 73 روستا در استان از نعمت گاز برخوردار هستند و در سال جاری این میزان افزایش می‌یابد.

وی اذعان داشت: تا نیمه نخست امسال بیش از 100 روستای استان بوشهر از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول