اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرهنگی معاونت دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت:

گرفتاری‌های امروز بشر به دلیل دوری از دین و فضائل انسانی است

خبرگزاری فارس: مشاور فرهنگی معاونت دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: گرفتاری‌های امروز بشر مرهون علمی است که به دلیل دوری از دین و فضائل انسانی آسیب‌زا شده است.

گرفتاری‌های امروز بشر به دلیل دوری از دین و فضائل انسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام محمد شاهرخ ظهر امروز در مراسم جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گناباد که در سالن شهید چمران برگزار شد اظهار کرد: براساس تعالیم اهل‌بیت(ع)، علم، ادب و حیا تنها مسائلی هستند که باید در آنها حرص و طمع داشته باشیم.

وی افزود: اگر علم مسیر نورانیت، صداقت و اخلاق را طی نکند سر از جهالت و گمراهی در می‌‌آورد به طوری که بسیاری از بدبختی‌های بشر گذشته بر اثر جهالت آنها بوده است.

شاهرخ افزود: برخلاف گذشته بسیاری از گرفتاری‌های امروز بشر مرهون علمی است که به دلیل دوری از دین، حریت، صداقت و فضائل انسانی آسیب‌زا شده است.

وی در ادامه با بیان روایاتی از ائمه اطهار(ع) به نقش دین و اخلاق در بالندگی علم و دانشجو پرداخت.

در این مراسم که به همت امور فرهنگی، گروه‏های آموزشی و روابط عمومی دانشگاه با حضور معاون دانشجویی فرهنگی، مدیران دانشجویی و فرهنگی، مدیران گروه‌های آموزشی، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و خانواده‌های دانش‌آموختگان برگزار شد، بیش از 45 نفر از دانشجویان در رشته‏های کارشناسی مامایی، اتاق عمل و هوشبری دانش‌آموختگی خود را جشن گرفتند.

اهدای تندیس به دانش‏آموختگان، تجلیل دانشجویان از اساتید، قرائت سوگندنامه توسط دانشجویان، پخش کلیپ و اجرای موسیقی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول