اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

امیرالمؤمنین (ع) نقطه آمال تمام بشریت است

خبرگزاری فارس: امام جمه کنگان گفت: امیرالمؤمنین (ع) نقطه آمال تمام بشریت است.

امیرالمؤمنین (ع) نقطه آمال تمام بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام محمود محمودی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری کنگان اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) حق بسیار بزرگی بر گردن مردم مسلمان ایران دارد و با هدایت و رهبری انقلاب اسلامی در واقع موجب نجات مردم از زیر یوغ طاغوت شد.

وی افزود: تکریم امام عظیم‌الشأن در هر شرایطی لازم است و هیچکس نباید در این زمینه کوتاهی کند.

امام جمعه کنگان با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی برگرفته و انشعابی از مکتب امیرالمؤمنین (ع) است و شایسته است در عین تکریم امام و شهدای 15 خرداد، مراسم جشن مولود کعبه با شکوه هر چه تمام‌تر و با عظمت برگزار شود.

محمودی تصریح کرد: پاسداشت شخصیت والای بزرگ‌مرد عصر معاصر امام خمینی (ره) و تداوم انقلاب در گرو تجلیل از مقام والای امیرالمؤمنین علی (ع) است و مسئولان و مردم و هیئات مذهبی باید نسبت به بزرگداشت سالروز میلاد امام علی (ع) اهتمام ورزند.

امام جمعه کنگان افزود: امروز امیرالمؤمنین (ع) نقطه آمال تمام بشریت است و باید به عنوان شیعه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) نسبت به معرفی آن امام بر حق به مسلمین و ادیان و مکاتب دیگر همت جدی داشته باشیم.

محمودی گفت: اگر بشریت با قرآن ناطق امام علی (ع) آشنا شوند و به دستورات آن حضرت عمل کنند دیگر خبری از ظلم، بی‌عدالتی و گناه در سطح جوامع بشری نخواهد بود.

وی همچنین با بیان مظلومیت‌های امام هادی (ع) گفت: زیارت شریف جامعه کبیره دائره‌المعارفی بزرگ و متقن از اعتقادات بزرگ شیعه است که از این امام همام به یادگار مانده است.

امام جمعه کنگان بیان کرد: تبیین شخصیت برجسته امام هادی (ع) باید مورد توجه علما و روحانیون و مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول