اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

فرهنگ فاطمی شکل دهنده تمدن‌های آینده بشریت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: فرهنگ فاطمی شکل دهنده تمدن‌های آینده بشریت است.

فرهنگ فاطمی شکل دهنده تمدن‌های آینده بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و سالروز تولد امام خمینی(ره) و هم‌چنین بزرگداشت مقام مادر جشن باشکوهی با حضور امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولان محلی و دانش‌آموزان در محل دبیرستان دخترانه شهیده مهناز کاییدی پلدختر برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند در این مراسم با بیان اینکه حضرت فاطمه‌زهرا(س) نقطه وصل مقام رسالت و ولایت است، گفت: اسلام حامی انسان‌ها به ویژه زنان است و مادران به روز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) که روز مادر نام‌گذاری شده افتخار کنند.

وی افزود: این بانوی بزرگ اسلام نه تنها الگوی زنان بلکه الگوی همه انسان‌ها است، چرا که تمام ابعادی که برای یک انسان متصور است در حضرت فاطمه‌زهرا(س) جلوه‌گر است.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه فرهنگ فاطمی شکل دهنده تمدن‌های آینده بشریت است، گفت: درک حضرت فاطمه(س) نیازمند داشتن معنویت و الگوگیری از زندگی این شخصیت بی‌همتا راه سعادت بشر است.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) الگوی ماندگاری برای دختران و بانوان جامعه اسلامی است، افزود: شناخت این بانوی بزرگ اسلام نیاز جامعه امروز است.

امام جمعه پلدختر گفت: بازخوانی زندگی و شخصیت و آشنایی بیش از پیش با سیره عملی حضرت فاطمه(س) در ابعاد مختلف، سراسر درس زندگی است و زندگی خود را باید بر مبنای آن معرفت و شناخت قرار دهیم.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول