اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بستک خبر داد

برپایی نمایشگاه دولت در بستک

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بستک از برپایی نمایشگاه‌هایی با عنوان "دستاوردهای دولت نهم و دهم در بستک" خبر داد.

برپایی نمایشگاه دولت در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در شمال‌غربی هرمزگان، جواد قناعتی پیش از ظهر امروز به خبرنگاران گفت: هم‌زمان با یک صدمین سفر استانی هیئت دولت به استان خراسان‌رضوی، نمایشگاه دستاوردهای سفرهای هیئت دولت به شهرستان بستک، برپا می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه، گزارشی از پیشرفت‌های صورت گرفته در اثر اجرای مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در ابعاد عمرانی، فرهنگی و اجتماعی به معرض نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک تأکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظفند عملکرد حوزه خود را جمع‌بندی تا در نمایشگاه به صورت بنر، بروشور، ماکت، عکس و فیلم ارائه کنند.

فرماندار شهرستان بستک افزود: حضور پررنگ در این نمایشگاه با هدف ارائه گزارش از خدمات نظام جمهوری اسلامی به هم‌وطنان، موجب خشنودی عموم مردم و ترویج روحیه امید در جامعه می‌شود.

قناعتی با بیان اینکه خبرنگاران بیش‌ترین نقش را در آگاه‌سازی جامعه دارند، گفت: فعالان مطبوعاتی می‌توانند با بیان دیدگاه‌ها و خواسته‌های مردم و هم‌چنین تشریح خدمات و عملکرد دولت به رسالت ذاتی و وظیفه اصلی خود به طور کامل عمل کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم فرهنگی کشور، نقش مهمی در راستای جهت‌دهی افکار عمومی و بالابردن آگاهی‌های جامعه دارند.

وی با اشاره به "پروژه‌های اجرا شده" در منطقه، دستاوردهای دولت نهم و دهم در این شهرستان را قابل توجه توصیف کرد و متذکر شد: مسئولان بایستی برای رفع کاستی‌های موجود در شهرستان تلاش کنند و مردم نیز در این راستا به مسئولان به عنوان خدمتگزاران خود کمک کنند.

فرماندار شهرستان بستک اذعان داشت: نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی دولت به شهرستان بستک در پارک 22 بهمن این شهر برگزار خواهد شد و دستگاه‌های اجرایی براساس نوع فعالیت، به ارائه عملکرد خود خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول