اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران خبر داد

برگزاری جشنواره "شکوفا" در 374 محله شهر تهران‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در منطقه 20 از برگزاری جشنواره شکوفا در 374 محله شهر تهران خبر داد.

برگزاری جشنواره "شکوفا" در 374 محله شهر تهران‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، کاوه تیمورنژاد بعدازظهر امروز در بین مدیران IT محلات منطقه 20، هدف از جشنواره شکوفا را ارتقاء هویت محلات برشمرد و از برگزاری این جشنواره در 374 محله شهر تهران خبر داد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در بین مدیران IT و  محلات 22گانه این منطقه با اعلام این خبر گفت: شکوفا به معنی شهروند کارآمد و فناوری ارتباطات است که در هفت رشته از جمله وبلاگ‌نویسی، رسانه دیجیتالی، رباتیک، برنامه‌نویسی موبایل، توسعه مهارت‌های رایانه‌ای و بازی‌های رایانه‌ای در سطح 374 محله شهر تهران برگزار می‌شود.

تیمورنژاد هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقاء هویت محلات برشمرد و خاطرنشان کرد: عضوگیری کانون‌های هفت‌گانه از طریق مراجعه به سرای محلات و یا پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام جشنواره شکوفا تا نیمه تیرماه سال جاری صورت می‌گیرد، عنوان کرد: پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام، دوره آموزشی تخصصی در یک دوره 15 روزه برگزار می‌شود و برپایی جشن‌های محله‌ای، جشن‌های منطقه‌ای، و جشنواره نهایی در سطح شهر تهران از جمله مراحل نهایی این جشنواره محسوب، که با محوریت محلات انجام می‌شود.

مدیر کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه محلات منطقه 20 از جمله مناطق ممتاز در سطح شهر تهران است، خاطرنشان کرد: منطقه 20 به عنوان کانون رباتیک شهر تهران و شهردار منطقه 20 به عنوان رئیس ستاد اجرایی کل رباتیک 374 محله شهر تهران انتخاب شده است که بر این اساس جشن رباتیک 374 محله شهر تهران در این منطقه برگزار می‌شود. 

این گزارش حاکی است، نشست مدیران IT محلات منطقه 20 با حضور مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران و هیئت همراه، شهردار و معاونان شهرداری منطقه 20، مدیران IT و مدیران محلات 22گانه منطقه 20 در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول