اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

دومین جشنواره مطبوعات استان کرمانشاه شهریور‌ برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان کرمانشاه شهریور‌ ماه امسال برگزار می‌شود.

دومین جشنواره مطبوعات استان کرمانشاه شهریور‌ برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمد آفتابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه بیان کرد: در بخش مطبوعات محلی از اصحاب مطبوعاتی دعوت می‌کنیم که آثار خود را در قالب خبر، گفت‌و‌گو و مصاحبه، گزارش‌، سرمقاله و یادداشت، مقاله، تیتر، عکس، صفحه‌آرایی، کاریکاتور و جدول و در بخش نمایندگی‌های فعال نشریات سراسری و خبرگزاری‌ها خبر، گزارش و گفت‌و‌گو را به این جشنواره ارسال کنند.

آفتابی تاکید کرد: سال جهاد اقتصادی در رسانه، سفر مقام معظم رهبری به استان در رسانه و بخش موضوعی سال مبنی بر سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی موضوعات ویژه این جشنواره هستند.

وی خاطرنشان کرد: آثار باید در فاصله زمانی اول خرداد 90 لغایت 31 اردیبهشت‌ماه سال 91 در یکی از نشریات محلی یا نمایندگی‌های نشریات فعال سراسری و خبرگزاری‌ها که دارای مجوز انتشار و فعالیت هستند، منتشر شده باشد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: زمان برگزاری این جشنواره چهارم تا نهم شهریور ماه امسال است.

جشنواره مذکور از طرف خانه مطبوعات استان کرمانشاه با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت استانداری و شهرداری کرمانشاه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا 25 خرداد آثار خود را به آدرس کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، طبقه سوم، واحد مطبوعات ارسال کنند.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول