اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان خبر داد

برگزاری 14 جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز در لرستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی مدارس توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: تاکنون 14 جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز هم‌زمان با سراسر کشور در استان لرستان برگزار شده است.

برگزاری 14 جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین اسدی‌پور ظهر امروز در حاشیه چهاردهمین جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز لرستان در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران گفت: خبرنگاران و رسانه‌های گروهی لرستان با اطلاع‌رسانی و حضور پررنگ در جشنوارهای خیّرین مدرسه‌ساز باید به عنوان الگو برای دیگر استان‌ها تلقی شوند.

مدیرکل نوسازی مدارس توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: با توجه به اینکه استان لرستان از دیرباز دارای یک سری محرومیت‌های تاریخی بوده و این استان به عنوان استان محروم شناسایی شده و نیاز به اختصاص اعتبارات ویژه از طرف دولت به استان است که اختصاص این امر دارای محدودیت‌هایی بوده و نیاز است که بسیج مشارکت خیّرین در عرصه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی سیاسی پررنگ شود.

اسدی‌پور افزود: خیّرین مدرسه‌ساز برای رفع تنگناهای فضاهای آموزشی نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به اینکه هر ساله خیّرین به طور متوسط 120 میلیارد ریال در ساخت فضاهای آموزشی مشارکت دارند، گفت: در حال حاضر 14 جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز هم‌زمان با سراسر کشور در استان برگزار شده است و در جشنواره چهاردهمین خیّر 500 خیر مدرسه‌ساز حضور دارند که از کهن‌ترین و خردسال‌ترین خیّر تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ب30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول