اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع‌دستی کرمانشاه:

نمایشگاه‌ها محل رونق بازار داخلی است

خبرگزاری فارس: معاون صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: نمایشگاه‌ها محل رونق بازار داخلی هستند و به زیبای شهر و جذب توریست کمک می‌کنند.

نمایشگاه‌ها محل رونق بازار داخلی است

 نصرت‌الله سپهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی صنایع‌دستی نمایشگاهی از 17 تا 23 خردادماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سپهر ادامه داد: نمایشگاه‌ها محل رونق بازار داخلی هستند و به زیبای شهر و جذب توریست کمک می‌کنند.برگزاری این نمایشگاه‌ها از گسترش واردات خارجی جلوگیری می‌کند و چرخه تولید داخلی را توسعه خواهد داد.

معاون صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: همه هنرمندان و تولیدکنندگان مواد اولیه و صنایع‌دستی، کارگاه‌های تولیدی شرکت‌کننده حقوقی و حقیقی‌، افرادی که دارای سالن تخصصی هستند، دستگاه‌ها و اداره‌های دولتی مرتبط با حوزه صنایع‌دستی و فرش، بانک‌ها، ایرانسل، همراه اول، ایران خودرو، سایپا، موسیقی زنده، محصولات عشایر و ...می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند. 

سپهر تصریح کرد: برای تولیدکنندگان مواد اولیه و تجهیزات و ابزار‌آلات صنایع‌دستی فقط پذیرایی، برای شرکت‌کنندگان حقیقی و حقوقی تخفیف غرفه‌، برای بانک‌ها و مخابرات صددرصد تسهیلات و برای مابقی هر کدام به مراتب امتیازی قائل هستیم که در صورت تمایل به معاون صنایع‌دستی واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی مراجعه و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول