اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 18 کشور

نمایشگاه بین‌المللی ساختمان در مشهد گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه بین‌المللی ساختمان مشهد از کشورهای فرانسه، آلمان، آمریکا، روسیه، بلاروس، ایتالیا، ژاپن، چین، تایوان، کره‌جنوبی، ترکیه، انگلستان، سوئیس، سوئد، دانمارک، هلند، تایلند و مالزی گشایش یافت.

نمایشگاه بین‌المللی ساختمان در مشهد گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد سیدی در آیین گشایش نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی محصولات جدید، ایجاد فرصت برای برقراری ارتباط و شناسایی شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی، آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوری‌های تخصصی ارائه شده از سوی شرکت کنندگان است.

مدیر عالی گروه نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد افزود: امروز بزرگ‌ترین مرکز نمایشگاهی شرق کشور، شاهد گشایش باشکوه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت معماری و عمران و صنایع سرمایشی و گرمایشی به مدت پنج روز در مشهد است.

وی تصریح کرد:در این دوره از نمایشگاه بیش از 450 شرکت توانمند داخلی و خارجی در فضایی به مساحت 30 هزار مترمربع، شامل 20 هزار مترمربع فضای مسقف و 10 هزار مترمربع فضای باز حضور یافته‌اند.

مدیر عالی گروه نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد تاکید کرد: این نمایشگاه در سال جاری با استقبال گسترده‌ای رو به ‌رو شده است به گونه‌ای که از رشد مشارکت کنندگان نسبت به دوره گذشته برخوردار است.

وی عنوان داشت: در همین راستا شرکت‌هایی از کشورهای فرانسه، آلمان، آمریکا، روسیه، بلاروس، ایتالیا، ژاپن، چین، تایوان، کره جنوبی، ترکیه، انگلستان، سوئیس، سوئد، دانمارک، هلند، تایلند و مالزی در این نمایشگاه به نمایش آخرین دستاوردهای خود مبادرت می‌‌ورزند.

سیدی با اشاره به عمده‌ترین زمینه‌های فعالیتی این نمایشگاه بزرگ اظهار داشت: خدمات فنی و مهندسی ساختمان، تاسیسات و مصالح و تجهیزات نوین ساختمانی، ابزارآلات و ماشین‌آلات ساختمانی، آسانسور و پله‌برقی، درب‌های اتومات، لوله و اتصالات، حمام، سونا و جکوزی، درب و پنجره، بتن و فرآورده‌های بتنی، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و سایر صنایع و محصولات وابسته از جمله این موضوعات است.

وی با اشاره به حضور هیئت تجاری از مدیران شرکت‌های ساختمانی کشور افغانستان گفت: این تجار به منظور بازدید و ایجاد تعامل با دست‌اندرکاران صنعت ساختمان ایران در مشهد حضور به هم رسانیدند.

مدیر عالی گروه نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد خاطرنشان کرد: در راستای نام‌گذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری، این نمایشگاه در نظر دارد تا هم‌زمان با نمایشگاه‌های خود، همایش‌های مرتبط در این زمینه را نیز برگزار کند.

وی افزود: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و صنایع سرمایشی و گرمایشی، 16 الی 20 خردادماه از ساعت 17 الی 23 میزبان مختصصان این رشته است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول