اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهرستان

سومین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر در کاشان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سومین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر در شهرستان کاشان با حضور مسئولان شهرستان کاشان افتتاح شد.

سومین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر در کاشان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت(حوزه تجارت)شهرستان کاشان شامگاه امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه تخصصی، لوازم کامپیوتری و تجهیزات مربوطه نظیر صندوق‌های مکانیزه فروش POS، ترازوهای دیجیتال، اتوماسیون اداری،نرم‌افزار و  سخت‌افزار با حضور بیش از 30 شرکت عرضه می‌شود.

علی نطاقی افزود: در این نمایشگاه 30 شرکت از چهار استان اصفهان، تهران، قم و کاشان محصولات خود را در 80 غرفه و با 10 درصد تخفیف ارائه کرده‌اند.

وی یادآور شد: در سومین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر شهرستان کاشان، دستگاه‌های توزین‌ الکتریک، ترازوهای دیجیتالی، سامانه‌های اینترنتی و پیام کوتاه، دستگاه‌های ورود و خروج پرسنل، اتوماسیون اداری، تجهیزات جانبی رایانه، نرم‌‌افزار، سخت‌‌افزار، دستگاه‌های هوشمند تدریس در مدارس با کاربرد در مراکز صنعتی، قطعات، ویدئو پروژکتور و بسیاری از تجهیزات هوشمند توسط شرکت‌های ارائه کننده این خدمات به نمایش گذاشته شده است.

به گفته وی، خدمات ارائه شده در این نمایشگاه در مراکز آموزش‌عالی و مدارس، ادارات و دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های تولیدی و صنعتی کاربرد دارد.

سومین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر در شهرستان کاشان توسط شرکت گلریزان باستان کاشان و با همکاری مجمع امور صنفی و اتحادیه صنف رایانه کاشان و با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشان به مدت چهار روز از تاریخ 8 تا 11 خردادماه همه‌روزه از ساعت 17 تا 23 بعدازظهر در خیابان کارگر این شهرستان جنب شرکت ریسندگی شماره دو پذیرای بازدیدکنندگان است. 

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول