اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان خبر داد

شناسایی 150 نانوایی متخلف در لرستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان از شناسایی 150 نانوایی متخلف در استان لرستان خبر داد.

شناسایی 150 نانوایی متخلف در لرستان
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی لرستان، داریوش جودکی گفت: پس از واگذاری صلاحیت رسیدگی به تخلفات آرد، نان و گندم به تعزیرات حکومتی و به تبع آن واگذاری بازرسی و نظارت این واحدها به معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت و مجمع امور صنفی، نظارت بر کار نانوایی‌ها بیشتر و کیفیت پخت نان مطلوب‌تر شده است.
وی ادامه داد: پس از اجرای موفق قانون هدفمندی یارانه‌ها و قطع سهمیه آرد یارانه‌ای نانوایی‌ها از سوی فرمانداری‌ها با تصمیم ستاد هدفمندی یارانه‌ها و تصویب مجلس شورای اسلامی، رسیدگی به تمام تخلفات نانوایی‌ها اعم از کم فروشی، تقلب در کسب، گرانفروشی و غیره ... مطابق فصل هشتم، قانون نظام صنفی به تعزیرات حکومتی محول شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان تصریح کرد: بر همین اساس از ابتدای دی ماه امسال تاکنون مامورین معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت 150 نانوایی را به دلیل کم فروشی و تقلب در کسب و گرانفروشی شناسایی و پرونده آنها را در اختیار تعزیرات حکومتی استان قرار دادند، که متخلفان به تعزیرات حکومتی استان احضار و پس از طی مراحل دادرسی و احراز تخلف به پرداخت جریمه‌های سنگین در حق دولت محکوم شدند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول