اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دشتی:

1000 نفر در شهرستان دشتی در آیین اعتکاف شرکت کردند‌

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دشتی گفت: امسال یک‌هزار نفر در آیین معنوی اعتکاف در سراسر شهرستان دشتی شرکت کردند.

1000 نفر در شهرستان دشتی در آیین اعتکاف شرکت کردند‌

حجت‌الاسلام سعید توکلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: اگر امام حسین (ع ) در صحنه کربلا یک میدان داشت اما بانو حضرت زینب (س) دو میدان نبرد داشت یکی میدان نبرد در‍ مجلس ابن زیاد و دیگری مجلس یزید پلید بود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دشتی افزود: این محفل انس در محل معتکفین برگزار شده که مورد استقبال بی‌نظیر اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان قرار گرفت.

وی یادآور شد: در شهر خورموج دو مکان برای آئین معنوی اعتکاف در نظر گرفته شده است که مسجد الغدیر ویژه برادران و مسجد امیرالمؤمنین(ع) ویژه خواهران است و در مجموع 130 نفر برادر و 320 نفر خواهر در این دو مسجد و 30 نفر نیز در مسجد امام سجاد(ع) روستای عربی معتکف شدند.

وی ادامه داد: در کاکی در مصلای نماز جمعه 35 نفر برادر و در مسجد شهید بهشتی نیز تعداد 170 نفر از خواهران و در مسجد شهید سلیمی بادوله تعداد 30 نفر برادر شرکت کرده‌اند.

توکلیان گفت: در شنبه و طسوج نیز در مجموع 67 نفر معتکف شدند که در مسجد جامع شنبه 10 نفر از برادران و در مسجد امام سجاد(ع) تعداد 42 نفر از خواهران و در مسجد روستای کردلان نیز 15 خواهر در این آئین معنوی شرکت کرده‌اند.

وی از فعالیت‌های هیئت کاظمیون در شهر خورموج تقدیر کرد و گفت: فعالیت‌های این هیئت در شهرستان دشتی بی‌نظیر است.

شایان ذکر است در مراسم معنوی و پرفیض محفل انس با قرآن که با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دشتی، روحانیون و با استقبال عموم علاقه‌مندان خورموجی در جمع معتکفین مسجد الغدیر شهر خورموج مواجه شد حامد شاکرنژاد یکی از قاریان بین‌المللی اعزامی از مشهد مقدس به قرائت قرآن پرداخت که این محفل انس به مدت یک ساعت به طول انجامید.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول