اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش کاشان:

212 دانش‌آموز برگزیده علمی کاشان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش کاشان از تجلیل 212 نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات علمی دانش‌آموزان دوره راهنمایی شهرستان کاشان خبر داد.

212 دانش‌آموز برگزیده علمی کاشان تجلیل شدند

حسین حنطه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان، تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات علمی دانش‌آموزان دوره راهنمایی این شهرستان را 5 هزار و 740 نفر ذکر و عنوان کرد: از این تعداد دانش‌آموز شرکت‌کننده 2 هزار و 335 نفر به مرحله استانی مسابقات علمی دانش‌آموزان استان اصفهان راه یافتند.

این مسئول عنوان کرد: از میان دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله استانی 212 نفر موفق شدند در رقابت با دانش‌آموزان استان رتبه‌های برتر استان اصفهان را به خود اختصاص دهند.

مدیر اداره آموزش و پرورش کاشان خاطرنشان کرد: در بین 212 نفر دانش‌آموز مسابقات علمی دانش‌آموزان استان اصفهان، مدرسه راهنمایی خاوری کاشان با 38 نفر دانش‌آموز بیشترین نفرات برتر را به خود اختصاص داد.

وی ضمن تبریک موفقیت دانش‌آموزان، برنامه‌ریزی و استفاده صحیح از فرصت‌ها و اوقات فراغت را عامل موفقیت دانش‌آموزان دانست و توصیه کرد: دانش‌آموزان از اوقات فراغت تابستان علاوه بر مطالعه، برای حفظ قرآن و یادگیری هنر نهایت استفاده را داشته باشند.

به گفته وی مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده کاشانی در مسابقات علمی استان اصفهان که همراه با اجرای سرود و برنامه‌های شاد و متنوع بود در دو بخش جداگانه 101 دانش‌آموز دختر و 111 دانش‌آموز پسر از مدارس مختلف شهرستان در کانون الزهرا (س) کاشان با اهدای هدایایی برگزار شد.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول