اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

اولویت ذخیره‌سازی گندم با محصول دیم است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: اولویت ذخیره‌سازی گندم در سال زراعی جاری با محصول دیم است.

اولویت ذخیره‌سازی گندم با محصول دیم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در جلسه تنظیم بازار در اردبیل اظهار داشت: ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در استان اردبیل 350 هزار تن است که با ذخیره‌سازی گندم دیم به دلیل کیفیت بالای تولید آرد و نان اولی بر دیگر ذخیره‌سازی‌هاست.

وی از افزایش قیمت گندم و رفع بسیاری از مشکلات خرید در ایام برداشت محصول خبر داد و تصریح کرد: با عنایت دولت خدمتگزار گندم زارعان با 420 تومان نرخ‌گذاری خرید تضمینی شده و بهای آن نیز در اولین فرصت به حساب زارعان پرداخت می‌شود.

صابری با یادآوری اینکه هیچ مشکل خاصی در خرید و ذخیره‌سازی گندم و حتی ارسال گندم مازاد بر ظرفیت انبار و سیلوهای استان به سایر استان‌ها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ما در تلاش هستیم تا با کمترین تنش و مانع گندم مورد نیاز زارعان را خریداری و در این زمینه ذخیره‌سازی لازم را انجام دهیم.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل از متولیان بازار خواست در آستانه ماه رمضان با دقت و برنامه‌ریزی لازم نسبت به ذخیره‌سازی مایحتاج ضروری مردم اقدام کرده و برخی تنش‌ها و نقص موجود را برطرف کنند.

توزیع 870 تن برنج ایرانی در اردبیل

به گزارش فارس در این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز ادامه داد: در آستانه ماه رمضان 870 تن برنج از طریق شبکه‌های توزیع و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به نرخ مصوب به فروش می‌رسد.

محمدجعفر عظمایی بیان کرد: این میزان برنج به قیمت یک هزار و 800 تومان توزیع شده و اهالی استان می‌توانند با مراجعه به شبکه‌های توزیع و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا خرید لازم را انجام دهند.

وی از واردات 63 هزار تن نهاده‌های دامی و تعدیل قیمت مرغ خبر داد و گفت: این نهاده‌ها بین مرغداران استان توزیع می‌شود تا در آستانه ماه رمضان شاهد کاهش قیمت مرغ در بازار باشیم.

عظمایی از راه‌اندازی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در این نمایشگاه‌ها مایحتاج ضروری مردم در بسته‌بندی‌های مشخص توزیع می‌شود.

به گزارش فارس، در جلسه کمیته اشتغال شهرستان اردبیل نیز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از برگزاری جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان اردبیل در نیمه‌ دوم تیرماه خبر داد.

حسین منوری هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی، تجلیل و معرفی کارآفرینان خلاق و مبتکر کار و تولید استان اعلام کرد.

وی به نام‌نویسی 222 کارآفرین اشاره کرد و اظهار داشت: کمیته داوران جشنواره براساس شاخص‌های ارزیابی در حال بررسی و امتیازدهی به کارآفرینان هستند که در این جشنواره از 9 کارآفرین برگزیده استان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول