اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشستی با حضور مدیران ادارات

روستائیان دماوندی مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشتند

خبرگزاری فارس: روستائیان دماوندی در نشستی با حضور مدیران ادارات و دستگاه‏های اجرایی، مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشتند.

روستائیان دماوندی مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، بخشدار مرکزی دماوند امشب در جمع مردم روستای تمسیان شهرستان دماوند از پیگیری مشکلات روستای تمسیان خبر داد و اظهار داشت: روستا و روستایی مایه فخر نظام مقدس اسلامی است.

موسی بهرامی ادامه داد: در طول تاریخ بیش از سه دهه‏ای نظام مقدس اسلامی روستائیان همواره عشق و علاقه خود را به ولایت فقیه بیان داشته‏اند.

بهرامی اضافه کرد: از این رو، مجموعه بخشداری و شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دماوند خدمت به مردم این خطه را سعادتی بزرگ برای خود محسوب می‏کنند.

* عزم دولت رسیدگی به روستاهاست

بخشدار مرکزی دماوند افزود: حضور امروز مسئولان ادارات شهرستان دماوند نشانه عزم راسخ این مدیران برای حل مشکلات مردم روستای تمسیان است.

وی ادامه داد: وعده‏هایی که امروز مسئولان دستگاه‏های عمرانی و خدماتی حاضر در این بازدید روستایی به مردم داده‏اند، بدون شک اجرایی نیز می‏شود.

بهرامی با بیان اینکه اصل و ریشه بازدیدهای روستایی رفع مشکلات مردم است، از مسئولانی که از آسایش ساعات غیراداری خود گذشته و برای درک از نزدیک مشکلات مردم به این نواحی سفر می‏کنند، سپاسگزاری کرد.

بخشدار مرکزی دماوند از تاکیدات مستمر فرمانداری شهرستان دماوند برای سرکشی به مناطق روستایی و حل مشکلات مردم این نواحی خبر داد.

* مسکن جوانان روستایی تأمین شود

کارشناس امور واگذاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند نیز دلیل واگذار نشدن اراضی مسکن جوانان به اهالی روستای تمسیان را استقرار این زمین‏ها در خارج از بافت روستایی اعلام کرد.

رضا امامی اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند زمینی بالغ بر 88 هکتار را برای واگذاری به جوانان بدون مسکن روستای تمسیان شهرستان دماوند در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به ممانعت‏های قانونی و به دلیل استقرار این زمین در خارج از بافت روستای تمسیان، امکان واگذاری آن وجود ندارد.

امامی از پیگیری این اراضی در اداره ‏کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران خبر داد و افزود: این مهم از سوی مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند در اداره‏ کل نیز به طور جدی پیگیری شد.

* قوانین طرح‏های هادی بازنگری شد

کارشناس امور واگذاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند ادامه داد: اما کارشناسان استان تهران نیز با واگذاری این اراضی خارج بافت مخالفت کردند.

وی اضافه کرد: اما قوانین جدید در قالب بازنگری طرح‏های هادی روستایی راهی جدید در مقابل پروسه واگذاری زمین به پروژه مسکن جوانان تمسیان قرار داده است.

امامی افزود: بر اساس این قوانین پس از بازنگری طرح‏های هادی روستایی توسط مسئولان شهرستان می‏توان اراضی خارج بافت را وارد بافت کرد.

انتهای پیام/آ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول