اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سنندج

دومین مرحله لیگ تکواندو نوجوانان کردستان پایان یافت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو استان کردستان از برگزاری دومین مرحله مسابقات لیگ تکواندو نوجوانان و پنجمین و ششمین دوره لیگ تکواندو خردسالان و نونهالان در سنندج خبر داد.

دومین مرحله لیگ تکواندو نوجوانان کردستان پایان یافت

فرزین لطف‌پوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دومین مرحله مسابقات لیگ تکواندو نوجوانان و پنجمین و ششمین دوره لیگ خردسالان و نونهالان در مجموعه ورزشی بعثت سنندج به مدت یک روز برگزار شد.

وی در ادامه به حضور 4 تیم در رده سنی خردسالان، 11 تیم در رده سنی نونهالان و 6 تیم در رده سنی نوجوانان در مسابقات لیگ تکواندو استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره تکواندوکاران در قالب 21 تیم از هشت شهرستان‌ بانه، بیجار، سنندج، سقز، دیواندره، مریوان، قروه و دهگلان به رقابت پرداختند. 

رئیس هیئت تکواندو کردستان اعلام کرد: در پایان دومین مرحله مسابقات لیگ تکواندو نوجوانان و پنجمین و ششمین دوره لیگ خردسالان و نونهالان در رده سنی خردسالان تیم‌ توحید سنندج نتیجه را 3 بر7 به تیم هیئت سقز واگذار کرد.

به گفته وی، در رده سنی نونهالان نیز شش بازی و در رده سنی نوجوانان سه بازی برگزار شد که هیوای ژیان سنندج 8 بر 2 از سد تیم دیواندره گذشت و تیم هیئت تکواندو سقز 5 بر 4 تیم هیئت تکواندو دیواندره را شکست داد و پیشتازان بیجار با تیم هیئت تکواندو مریوان به عنوان مساوی 4 بر 4 دست یافتند.

لطف‌پوری خاطرنشان کرد: در پایان مسابقات مسابقات مذکور سیدحسین پناهی سرپرست، وریا گلکار داور، آریا عثمانی تکواندوکار نونهال تیم توحید سنندج و علی قدمی مربی به عنوان برترین‌های این هفته معرفی شدند.

وی در پایان افزود: تیم‌های برتر این دوره از رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور که تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول