اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردیبهشت ماه انجام می‌شود

برپایی مسابقات انتخابی رده‌های سنی تکواندو استان قزوین

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تکواندو استان قزوین گفت: مسابقات انتخابی رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، جوانان و بزرگسالان تکواندو این استان، اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

برپایی مسابقات انتخابی رده‌های سنی تکواندو استان قزوین

طیار تقی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین، اظهار کرد: مسابقات انتخابی تکواندو رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، جوانان و بزرگسالان با معرفی نفرات برتر برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشوری اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود‌.

وی با بیان اینکه در این رقابت‌ها بیش از یکصد تکواندوکار حضور دارند، افزود: این رقابت‌ها هشتم اردیبهشت ماه در هشت وزن در خانه تکواندو قزوین برگزار می‌شود.

تقی‌پور با اشاره به مراحل آماده‌سازی تکواندوکاران رده‌های سنی مختلف استان تصریح کرد‌: هم‌اکنون تکواندوکاران در رده‌های سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان برای حفظ آمادگی بیشتر در خانه تکواندو به تمرین می‌پردازند.

دبیر هیئت تکواندو قزوین یادآور شد: نفرات برتر وزن‌های اول تا هشتم مسابقات تکواندوی انتخابی رده‌های سنی مختلف استان جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور را که تیرماه سال جاری برگزار می‌شود، کسب می‌کنند‌.

 

وی همچنین درخشش تکواندوکاران استان قزوین در سال گذشته را ستودنی توصیف کرد و گفت‌: نایب قهرمانی تیم هیئت تکواندو قزوین در لیگ نقش جهان و کسب صعود به رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور از جمله افتخارات این رشته ورزشی بود.

وی حضور رئیس هیئت تکواندو استان قزوین به همراه تیم ملی تکواندو نوجوانان کشورمان را از دیگر موفقیت‌های این رشته ورزشی برشمرد و افزود: حضور ایرج زاهدپور به عنوان سرپرست تیم ملی در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان افتخاری بزرگ برای تکواندوی استان بود.

دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین عنوان کرد: امیدوارم در سال جدید و در نخستین مسابقات برگزار شده که همان رقابت‌های قهرمانی کشور است تکواندوکاران استان قزوین بتوانند با تلاش مضاعف موفقیت‌های این رشته ورزشی را استمرار بخشند‌.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول